Käytättekö "aamukampaa" kun varaamanne matka alkaa häämöttää?

Vielä lasken viikoissa, mutta voi olla mitä lähemmäs mennään, niin alkaa jo tarkemmat laskut..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 14:08

Kammasta viis. Minä lasken ropoja ja miten saan säästettyjä ja haaveilen. :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 12:29

Kyllä sitä aina aamuisin tulee katsottua,että kauankos siihen lähtöön onkaan. Loppuviikosta menen Tukholmaan ja sitten helmikuun lopulla kanarialle pariksi viikoksi.Siinnä nämä lähimmät aamujen odotuksest.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 12:33

Yleensä varaan matkan hetken hurmassa, ettei ehdi aamukampaa käyttää.
Nyt tosin on vielä melkein 2 kk seuraavaan reissuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 12:54

Kyllä sitä ainakin tulee viikkoja ja päiviä laskettua. Vuorokauden päästä onneksi jo lähtö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 14:40

enpä tosiaan, se lähtöaamu koittaa aina vähän 'yllättäen'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 15:10

kyllä sitä jonkunlainen "aamu ja viikko kampa" on tullu tehtyä ja silti matka kuume ja kiire aina iskee jossakin vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 15:12

No ei todellakaan. kyllä niitä kampoja kohtuullisesti kuluisi...jos työmatkatkin otetaan lukuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:06

En kampaa käytä, mut tuskailen viikon ennen lähtöä, mitä mukaan. eli puran kokoan ..matkakassia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 18:39

En ole kampaa tarvinnut lähtölaskentaan. Pakkaan pari tuntia ennen lähtöä, lähden ja perillä totean, että ohhooh, tämähän kävi sukkelaan ja huomaamatta. En stressaa moisen asian takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:46

en:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:57

Kyllä aamukampa täytyy viritellä, mut nykyään käytän kalenteria aamukamman sijasta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:18

matkojen odotteluun en ole tarvinnut kampoja, paremminkin niiden kotilomien ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 20:25

Ei enään, sillä intti aika on jo ohitse!