Montako ihmistä yt:t tänään koskee, kun päivä ei vieä puolessa ja jo ilmoitettu yli 5.000 ihmisestä?

Kun nokian tulosennuste kuullaan niin alkaako todellinen rytinä siitä?
Nythän tuli jo 1200 lisää.

Avainsanat: lama

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 14:05

Tiedättekös, että ihmiset, jotka ovat olleet työelämässä ja hankkineet hyvin palkkansa eivät kuole nälkään. Ei se tulojen putoaminen voi olla mikään elämän ja kuoleman kysymys!
Kyllä sitä voi oppia tulemaan vähemmälläkin toimeen ja lainoja voi neuvotella pankin kanssa uusiksi. Että se siitä kurjuudesta kun tässä armaassa synnyinmaassamme on vaikka miten paljon sellaisia, joilla on oikeasti tiukkaa rahasta. :P

Suututtaa välillä tuo surkuttelu kun on yt-neuvottelut. Onhan ne, juu, mutta silti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 11:23

Saa nähdä illalla paljonko on,mutta kyllä tuokin riittäsi yhdellepäivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 12:19

EI se uutta ole .ESIM.hartwallin toimiva tehdas Kaarinan tehdas PIISPANRISTILLÄ .Ajettiin alas ja osakkeenomistajien myötä myytiin guinnesille. oluen myynninlasku olisi kuitenkin ollut vertaansa vailla mikäli ihmiset olisivat tiedostaneet ja tietäneet tehtaiden siirrtyneen ulkomaiseen omistukseen. nami sekä lastenruoka teollisuus ovat olleet pitkälti lisäämässä tilanteessa. erilaiset vaikutusmahdollisuudet eri keinoineen ovat yksityisten ja kuntien hallinnassa. minulla on tätä tai tätä teollisuutta 500 hengelle , joo tulkaa meidän kuntaan niin pissitään samaan pottaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 09:14

Jälleen talouden musta maanantai. Ikävä kyllä tilanne sen kuin pahenee ja lama syvenee.