Seuraatteko aamusarjoja televisiosta,jos niin miksi?

Itse katselen Tunteita ja tuoksuja,en kyl tiedä miksi,kun se on niin kamalaa hieromista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 13:01

Kyllä seuraan aamutoimet ensin ja sitten nauttimaan kahvikupposesta syteen tai saveen seurassa.

Kysyjän kommentti

Mummin vastaus oli tälläkertaa paras miun aamusarja kysymykseeni,seuraan itsekkin Tunteita ja tuoksuja sarjaa aamuisin,vaikka en ymmärrä miksi sitä katson,kun se on niin ällöttävän kamala.kiitos vastauksestasi terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 10:23

En seuraa netissä riittää vaikka tämä napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:30

olen nyt katsellut ykkösen britti-sarjoja,silloin kun olen kerinnyt.Tällä hetlellä sieltä tulee aamuisin Syteen ja saveen,aika hauska ja viihdyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 10:31

Olikohan Pala taivasta, (nimestä en ole nyt varma) sitä seurasin pari vuotta sitten. Oli tosi realistinen sarjaksi. Tykkäsin kovasti. Muita en ole seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:32

Kyllä tulee seurattua aina kun voi. Tulee hyviäkin sarjoja aamusella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:41

en seuraa, jos muulta kuhnailultani kerkiän, piipahdan Napsussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 11:00

Töissä silloin mutta esim. nyt pyörivän , klo 09:n jälkeen alkavan sarjan tallennan ja katson illalla. Syteen aj saveen on sen nimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
sra
Vastattu: 19.01.2009 - 11:00

Seuraan usein ykkösen aamusarjoja, tällä hetkellä Syteen ja saveen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 11:30

Harvemmin tulee seurattua tunnollisesti mitään aamusarjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 12:37

Ykkösen aamusarjat ovat hyviä. Otan aina nauhalle ja katson illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 14:01

En seuraa enää aamuisin muuta kuin kaneja. :)
Pari, kolme vuotta sitten katselin jotain brittiläistä lääkärisarjaa ja siihen jäi koukkuun. En voi käsittää miten pikkuruisessa kyläyhteisössä on niin paljon sairaita ihmisiä, että lääkärit on ylityöllistettyjä. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 16:36

Eipä tuota aamusella kerkiä ohjelmia kahtelemmaan kun on viideltä herätys ja kuudelta töihin.. Viikonloppusin kyllä tv onpi auki, mutta mitään tiettyä vkloppusarjaa ei tule kytättyyn..
Ja jos lomalla olen niin en silloinkaan aamusarjoja katsele, koska ei niihin pääse viikon aikan pal kärryille ja sitten potuttaa jos pe. jakso jää jännään paikkaan ja maanantaina sitä ei enään näekkään.. :ö)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:48

en ehdi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:57

Silloin kun ehdin katson Syteen tai saveen ja emdeilin josta jää toinen jakso kattomati, kun 18 sub tulee lemmenviemää missä on aivan upeita maisemia ja sinnekin tekismieli..tuon alpeil..meinaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:21

eipä ole toistaiseksi ollut aikaa, ei ole edes käsitystä näistä aamuohjelmista (uutisia lukuunottamatta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 20:27

Joskus uutis lähetyksiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:40

en seuraa, olen työläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:43

en, kun on liikaa puuhaa muutenki :P paitsi jos on loma tai oon sairaana kotona nii sitte jotai huomenta suomee ehkä. se on niin pirtee :DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 00:35

Aamusarjoja katson kyllä, mutta en seuraa säännöllisesti. Heräänpähän paremmin kun katson hetken telkkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 16:29

ehei, joskus saatan katsoa huomenta suomea, mutta sihen se sitten jääkin, en ole kauhea aamuvirkku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 19:19

en jaksa kiinostua aamu ohjelmista.