oletko löytänyt koneeltasi tämän merkin.€ €

joskus olen huomannut niinko se olis kateissa.

Lisätty: 19.01.2009 - 10:21

mulla se tulee, AltGr nappi pohjaan sitten e kirjain se on euron merkki €

Avainsanat: on se missä merkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 16:41

Tuossahan tuo € E:n vieressä nököttääpi, näköjään sen saa kun painaa Alt Gr ja E:tä niin siitä tulloo € - - - Kääks huomasin nyti vasta että Heidi_K on kerent melkkest samal viissiin vastata, mutta pistänpä kumminnii iteltäinkii tulemaan.. ;o)

Lähteet:
Oma läppäri..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 10:07

ei oo ollut ja olet näköjään löytänyt sen jo.painat CTRL ja ALT ja E samaan aikaan niin tuloksena on €- merkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 10:09

€, tässähän tämä. Saat lainata, jos tarviit. Löytyy Alt Gr5 (kirjainnäppäimistön5)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:16

En ole löyttänyt mihin tarvitsen sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:33

Kyllä se löytyy uudemmista laitteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:43

riippu vissiin vähän 'vuosimallistakin' , mutta yleisin lienee tuo : altgr ja 5 (samanaikaisesti alas) ja sieltähän se euromerkki tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 11:31

Kyllä olen löytänyt, mutta välillä sen unohtaa ja käyttää pikku e:tä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 11:39

€ .Minultakin joutaa tämä lainaan mikäli joku tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 11:46

Kyllä mäkin oon valmis lainaamaan :o) niin harvoin sitä itse käytän löytänyt kyllä olen... €€€ tässähän näitä Alt Gr ja e niin se löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 12:08

€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€,€,jooooooooo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 12:57

€, tulihan se sieltä vaikka useamman kerran sai koppuleerata :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 14:00

Löytyy! :) Alt Gr + E.
Kätevä kirjoitusmerkki. Olen tarvinnut jo monta kertaa sitä. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 15:48

siinähän se on, ei ole usein tarvinnut merkkiä ei ole kulunut pois ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:21

Tuo merkki ei ole ollut koskaan kateissa, sillä kaikki nappulat ovat tallessa, mutta se mistä se kertoo sitäkin useammin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:49

löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 11:46

Jos ei muuten löydy niin XP:ssä ovat Ohjelmat->Apuohjelmat->Järjestelmätyökalut->Merkistö