Mitä teen, tulin Napsu riippuvaiseksi?

Ei ole oikein että olette niin mukavia ja jouduin koukkuun. Kauanko tätä kestää. Joku kertoi että yli vuoden ei ole mukana olleita, joten siis v.2010 pääsen vapaaksi, kiitos.

Avainsanat: riippuvuus napsu koukku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 03:58

Eikös kaikilla ole sellainen kuherruskuukausi- ilmiö. Aikanaan koko foorumi rupeaa potuttamaan ja varmaan kaikki kysymykset on kysytty ja toistetaan samaa.

Ainoa piristys on anonyymien vierailut, joista en oikein ole kärryillä missä mennään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 05:38

kyllä minäkin joka päivä täällä olen, mutta tämä on harmiton riippuvuus, eikä aiheuta terveydelle haittaa , liikkuminen jää kyllä vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:09

Nettiriippuvuus ylipäätään on tauti, mutta kyllähän tähän varmasti kyllästyy kun samoja kysymyksiä tulee uudelleen ja uudelleen esiin. Aikakin on rajallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:43

No vuosi tulee täyteen vasta koko napsulla,niin ei voi olla yli vuoden vanhoja napsulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:49

Ei varmaan mikään tosipaha riippuvuus, jos varsinkaan et syö, tupakoi ja juo brenkkua siinä sivussa napsuillessasi ja muistat ulkoilla ja niskavoimistella ;) ;) ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:34

Älä kirjaudu muutamaan päivään>kyllä se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 12:04

Mukavassa yhteisössähän on kiva kirjoitella ja aikaa viettää ,jos ei satu olemaan muuta tekemistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 13:48

Yritä ajatella vaikka silleen, että nyt minun ei tarvitsekaan mennä nettiin ja tee jotain muuta. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:35

Minä kurkkaan ja olenki n hetkisen, mutta nyt olen laittanut aikarajan ,eikä yksin Napsuun vaan koko koneel. eli läppärin kansi kii ja pitää kii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 00:12

älä sure kyllä se siitä aikanaan helpottaa, tai sitten totut niin ettet koko juttua enää huomaakkaan