monelta hm aukeaa arkisin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 22:29

H&M Itäkeskus10Turunlinnantie 4, Vartiokylä, HelsinkiAvoinna:
Arkisin 9.00 - 21.00
Lauantaisin 9.00 - 18.00
p. (09) 343 6070 | WWW

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 22:22

Eiköhän nuo muut kuin marketit aukea klo10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:57

kysymystäsi voisi tulkita aika monella tavalla:

Hm tarkoittaa seuraavia:

Heard ja McDonaldinsaaret, ISO 3166-1 -koodi HM, valtio tai muu maantieteellinen alue
Air Seychelles, IATA-koodi HM, lentoyhtiö
hehtometri, tunnus hm, pituuden yksikkö
h-molli, nuottikirjoitusmerkintä Hm, sointu
Hennes & Mauritz, H & M, ruotsalainen vaate- ja kosmetiikkamyymäläketju
hallitusmuoto, HM, laki, jossa määritellään valtion valtaa käyttävät instituutiot
hallintotieteiden maisteri, HM, HTM tai hallintot. maist., korkeakoulututkinto
Härmän rautatieasema, liikennepaikkalyhenne Hm, rautatieliikennepaikka
HM, musiikkilehti
hoc mense, h.m., tätä kuuta
Hänen majesteettinsa, H.M. tai HM, englannin ilmauksista His Majesty ja Her Majesty, kuninkaallisen puhuttelussa käytettävä ilmaus.
Honda-Montesa -moottoripyörämerkki

kategoria kauneus ja terveys?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:13

Mikä tuo hm on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:55

Hennes & Mauritz

aukioloajat.com/view.php?id=591005914

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 11:39

9 tai 10 luulisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 14:22

Minul tul mieleen hamppilekuri...et terv.keskuksen aikioloaikoina...tai yksityisel, silloin kun niin sovitaan..