missä musiikkivideossa on pahvi ihmiset ja kulissit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 17:13

Musiikkivideoita on vaikka kuin ja pal, että tuolla infolla ei paljon vastausia heru.. Voisitko pikkasen tarkentaa, että onko kyseessä suomalainen vai ulkomaalainen musiikkivideo.. Millä kanavalla olet nähnyt ja mitä mahdetaan laulaa siin (mitkä sanat jne..) Kitosss.. :ö)

Lisätty: 19.01.2009 - 22:32

Kääkksitä sie sait miun mielenkiinon heräämään ja haluaisin itsekkin nähdä kyseisen videon.. Olen varmaan tunnin etsinyt eri sanoilla ja konsteilla mutta tuloksetta.. Plääh,, toivottavasti joku löytäis sen jotta sie saisit tietää mikä sen videon/ esittäjän nimi on ja mie näkisin sen musavideon.. Pöhhöh..

Lisätty: 20.01.2009 - 22:26

Kandee seurata voice kanavaa/ ohjelmaa, jospa see musiikkivideo tulis uudestaan ja kerkeisit näkemään sen kipaleen ja esittäjän nimen : ) Nyti en tähän hätään muuta keksi, sorgen viel..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 21:03

Jeps ...Terhi olin liian hätäinen muodostaessa kysymystä, mutta luulin sen olevan...niin luulin. Tää musa viedeo tuli The Voice kanavalta 17.01.09 missä ihmiset on videossa oikeita ja sitten muuttuvat pahvisiksi ja lopulta taustakin muuttuu pahviseksi...siin oli tausta jotain Hollywood...se biisi oli hiano...jospa jokuu tietäs minä en...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 16:57

Tais jäädä saamatta toistaiseksi....vastaus.... :)