Miten yleensä tuhlaatte/käytätte vapaa-aikaanne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 22:45

Juuri niin hyvin kuin vain osaan ja saan siitä nautintoa, sekä huvia!

Kysyjän kommentti

Eikös se vapaa-aika olekin tätä varten?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 19:58

Kaikki tai ei mitään. Toisin sanoen mennään pää kolmantena jalkana ympäri kyliä pelailemassa ja touhuamassa tai sitten ihan raatona kotisohvalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:01

Maailmalla tai kotona ihmetellen. Tekis kyllä mieli seuraavaksi rakentaa jokin juttu ja ihmetellä taas lisää sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:06

aina jossakin hommassa,käsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:39

Tuota ihmettelen itsekin..mihin ne päivät katoo, nytkin jo ilta...huh eikä mitään mainittavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:42

Puuhaa riittää ja ideoita syntyy niin että riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:51

nautiskellen elämästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:54

usein menee lueskeluksi, tai sitten kameran kanssa luonnossa/urbaaninissa maisemassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:22

napsutellen koneella, kotiaskareita, lueskellen sisustus ja askartelu kirjoja/lehtiä..televisiota katsellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:27

Rentouttavin harrastukseni on shoppailu silloin kun kaupoissa on vähän ihmisiä. Kotona kudon ja katselen tv:tä ja iltaisin luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2009 - 21:36

nukun tai teen jotai muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:58

Ulkoillen, kavereita tavaten jne... Tai sitten vain sohvalla makoillen hyviä leffoja katsoen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 22:01

naatiskelen, milloin mistäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 01:14

Taidan pääasiassa tuhlata vapaa-aikani, koska paljon mitään valmista ei synny. TV, netti, Napsuilu, syöminen, lukeminen, ristikoitten täyttely ym. vähemmän tärkeää. Mutta mulla on kivaa, eikös se ole pääasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:18

koulutöihin, nettiin, koiriin , matkusteluun, kavereiden näkemiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:38

Minulla ei ole vapaa-aikaa. :P
Poikakani leikattiin ja 6 viikon kuluttua saan tyttökanin samaan häkkiin. Se tarkoittaa, että saan ihan oikeasti 2 - 3 tuntia omaa aikaa kun ei tarvitse käyttää kaneja aamuin illoin eri aikaan liikkumassa. Odotan sitä!! Aion mennä lenkille ja sauvakävellä! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 05:42

Nooh, pitkälti netissä surffaillen kulutan aikaani. Telkkaria tulee myös katseltua paljon. Vapaa-ajalla on myös mukava nukkua...tai toisaalta valvoa (kuten nyt). Syöminen on myös mukavaa puuhaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:56

Joskus kyläillessä, kotona tv:tä katsellessa, elokuvia, musiikiia ja täällä netissä pyörien jonkin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 15:37

eli niinsanotusti viikonloput..no se taitaa alkaa kodin isommalla viikko siivouksella, joka on joka perjantai ja tavaroiden paikalleen laittamisella, kissat osaavat sotkea, ihan siinä missä normaali ihmis lapsetkin:). sit tulee käytyä kaupassa ostaa seuraavan viikon ruoka tarpeet. sit alkaa vasta nautiskelu, ulkoillaan, mikäli kelit sallii, tehdään hyvää ruokaa ja nautitaan se rauhassa kotona, katellaan telkkarista leffoja, ja käydään saunomassa. kuunnellaan musiikkia, joustaan kissojen kanssa ympäri taloa, pilkotaan sauna ja takka puita, salilla käyminen kuuluu myös kuvioihin. käydään kyläilemässä, mikäli tuttavat on kotosalla..nii että se siitä vapaasta:)..hih..mutta pois kuitenkin työ ympäristöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:48

oon yleensä tietokoneella tai sit katon jotai telkkarist.. tai shoppailen :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 17:36

Yleensä koneella,Tv:tä tapittaessa ja kaverien kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 22:19

Vapaa-aika on tuntematon käsite.... Lomailen tietysti. Kotona ollessa ei oikeen muuta kun istun tietsikan ääressä enemmän tai vähemmän vapaa-aikaa kuluttaen. Jos tulee tylsää, käyn kavereiden luona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 09:49

täällä yleensä jumitan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 13:50

Vapaa-aikaani käytän muutamiin harrastuksiin mutta enemmän haluaisin käyttää sitä rentoutmiseen eli lepäämiseen.