Pitääkö tietokoneessa olla jokin lisälaite,että sillä voi katsella elokuvia.Älkää naurako tätä kysymystä?

Olen aloittelija ja moni asia tältä alalta outo.Kiitän niitä kaikkia ketkä ovat vastanneet miun tietsikka kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 15:53

Ei varsinaista lisälaitetta mutta Adoben Flash -ohjelma ja Media Player ovat hyvä apu. Media Player sinulla luultavasti on tullut koneen mukana ja Flashin voit ladata Adoben sivuilta.

Kysyjän kommentti

Valitsin vastauksesi parhaaksi minun tietsikan lisälaite kysymykseen,kyllä koneessani on tämä ohjelma minkä tossa vastauksessasi mainitsit.Mukavia hetkiä napsun parissa toivoo kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 16:27

Niin ja jos kyse on dvd-levystä niin dvd-asema on myös hyvä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 18:52

Antenni sovitin tarvitaan maksaa 50-90 €

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:34

Sinulla pitää olla dvd-asema ja sopiva ohjelma elokuvien katseluun. Media Player käy hyvin ja se tulee useimmiten käyttöjärjestelmän mukana. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 05:32

INTERNET YHTEYS NOPEUS MIELELLAAN VAHINTAAN 1 M

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 09:00

Ei tarvitse olla kuin oikea ohjelma jolla katsoa elokuvia ja toki sen verran tehokas kone että se jaksaa pyörittää niitä.
Meillä katsotaan BSPlayerillä joka on suunniteltu elokuvien katseluun ja vähän media playeriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:16

ei pidä jos koneessa on valmiina dvd asema mikä on aikas yleinen nykyään.tietääkseni ei pysty katsomaan millään ylimääräisellä laitteella.