Minkä rasvan valitsette pihvin paistoon.Itse käytän siihen Oivariiniä,se ei räisky niin kuin voi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 14:30

Voita tai Oivaa sen olla pitää.

Kysyjän kommentti

Häsläri valitsin siun vastauksen parhaaksi ,miun,pihvinpaisto kysymykseen,vastasit lyhyesti ja ytimekkäästi voita tai Oivaa.Samoilla linjoilla liikutaan pihvi asioissa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 14:09

purkista Flooraa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 14:16

öljy ja voi sekoitus ( 50 / 50)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 14:19

Rypsiöljyä käytän pihvien/ yleensäkkin lihan paistoon ja jos esim. pottuja paistan niin siihen voita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 14:26

ripaus erikoisrypsiöljyä pihville. jauhelihan paistoon ei mitään (jos kyseessä jauhelihapiffit)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 14:28

Mieluimmin teflonpannu ja niin vähän rasvaa kun vain voi, mutta muuten joku rypsi öljy on kaapissa olemassa ja tietyt saa oliiviöljyäkin ripauksen makua antamaan. Mutta ahvenet pitää paistaa oikeassa voissa jotta maku on parhaimmillaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2009 - 14:36

Öljyä ja Keijua paistamiseen. Paistan sitten mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 14:43

rypsiöljy&voi on meilläreseptinä enimmässä osassa paistopuuhia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 14:48

Öljyssä yleensä paistan kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 16:08

Rypsiöljyä ja joskus voita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 16:45

Aika vähän tulee pihviä ostettua mutta viimeksi ostin kunnon pihvin pari vuotta sitten, painoin hieman yli 2 kg ja juuri ja juuri mahtui uunipellille sekä uuniin. Paistoaika oli 90min/175'c ja teflon pelti, ei rasvan rasvaa, pihvista tulee sitä aina kuitenkin vähäsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 17:11

Jos sitä mehevää pihvii haluun, niin voissapa paistan, (kauhiaa,heh), joskus saatan laittaa sekaa öljyä. Muussa paistamisessa käytän laktoositonta sunnuntaita, ja toisis ruokaöljyä, riippuupi mitä millonkin tekemäs ja mikä siihen sopii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 17:39

Rypsiöljyä mutta kalan paistamiseen aina voita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 18:22

Rypsiöljyä ja joskus margariinia tai voita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 19:42

rypsiöljy melkein kaikkeen, neulamuikut saa voita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 19:45

oliiviöljyä ja joskus myös voita joukkoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:32

Juoksevaa Floraa suoraan pursotuspullosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:27

Voita ja oliviiöljyä (Juustoportin kirnuvoi ja kreikkalainen oliiviöljy). Voilla saa kauniin värin lihan pintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 09:13

Rypsiöljyä, on terveellisempää kuin voi.