Flunssassa hierojalle?

Haittaako pieni flunssa hierojalle menoa? Kuumetta ei oo.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 11:46

noin kuin maarit3 kertoi ja en usko et estei ,jos ei ole kuumetta, kuumeisena pitää pysyä vuoteessa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 11:44

Ota ainakin molempiin käsiisi paljon nenäliinoja, kasvot alaspäin, nenä vuotaa.Kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:45

Pienikin tulehdus lihaksistossa ei tee hyvää jos niitä hierotaan. Voit tietysti kysyä hierojaltasi mutta itse en menisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2009 - 11:49

Jos ei se sinua haittaakaan, niin sitä hierojaa voi haitata. Saapi tartunnan, ja joutuu sairastamaan monta päivää, ja tienestit jää vähiin. Mutta älä välitä, kyllä sitä näin flunssa-aikaan sairastuu muutenkin. Mene vaan, ja nenäliinoja mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:54

No varoen kun menet ja hieronnan jälkeen voi flunssa helposti paheta, jos et pysy sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 12:21

En suosittele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:02

Sinne en kyllä menisi,ennenkuin flunssa on parantunut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:11

Pienessä flunssassa voi mennä hierojalle ja hierotuttaa vaikkapa vain jalat. Nenä tahtoo vuotaa hieronnassa vaikka ei ole flunssakaan ainakin minulla.

Kunnon hieronta on sellainen käsittely, että en menisi itse flunssaisena siihen. Kysyisin hierojan mielipidettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:23

En menis flunssaisena,tauti voi siitä äityä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:35

En suosittele.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 14:56

Ei. Hieronta aktivoi elimistöä sen verran, että tulee sairauden paheneminen, on sitten mikä hyvänsä akuutti sairaus menossa, niin ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:56

ei kannata mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 19:26

ei kannata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 07:16

paljon olen kullut ettei saisi olla flunssassa hierojalla eli en ainakaan itse kävisi mutta en tiedä miksi ei saisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:49

tuskin, äitini on nyt sairaana ja oli eilen hierojalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:57

lääkärien mukaan kaikki mitä rasittaa kehoa ja mikä koskee kehon toimintaa, ei ole sallittua flunssaisena. Hierojan kommentti olisi varmaan toisenlainen, haluaa saada rahaa ja viis ihmisen terveydestä. Toki vain lääkäri tietää vaikutukset. Flunssan jälkeenkin täytyy olla pari viikkoa rasittamatta itseään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 18:39

Voi olla että lihaskivut pahenevat jos hierotat flunssaisena.