Mitä mieltä olette Britanniassa käytössä olevasta bussinkylkimainoskampanjasta, sama mainoskampanja suunnitteilla myös Suomeen.

alla linkki kuvaan ja mainokseen, ( kuvassa teksti : mahdollisesti jumalaa ei ole olemassa, joten lopeta murehtiminen ja nauti elämästä )

www.latimes.com/news/nationw...4830.story

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 13:18

Kuulin ateistien kampanjasta ohimennen radiosta ja luulin, että Helsingissä se on jo toteutettu. Vapaassa maassa saavat toteuttaa minkä kampanjan tahtovat. Olihan tässä jokin aika sitten bussien kyljissä Raamattu-mainos muistini mukaan.

Mutta mainoslause on kestämätön eikä ole totuudellinen. Jumalako estäisi meitä nauttimasta elämästä. Ehei.... Ihminen ihmiselle susi pikemminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 11:37

No eipähän näkyisi niin paljon bussin kuraisia pintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:40

Kyllähän bussit mainostaa ,en kyllä tarkkaile niitäkään..mainoksia nimittäin..En oikein mitään mieltä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2009 - 11:58

Jaa`a, onkos elämästä nauttiminen sitten kielletty, jos jumala olisikin olemassa. Tosi outo kampanja. Pysyköön vaan briteillä tuo kampanja, on niin outo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:04

Jaahas, enpä oikein tiedä tuskin hyväksyisen sitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:27

mainos lauseen teksti arvelluttava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2009 - 19:27

Kampanja on erinomainen. Kyllä ihmiskunnan olisi jo korkea aika lakata uskomasta yliluonnolliseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:22

Ihan sama mitä mainostavat, mutta kristittynä olen kyllä sitä mieltä, ettei Jumala ainakaan minua estä nauttimasta elämästä. Päinvastoin. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 15:11

Pakko ei ol elakata uskomasta eli tulla ateistiksi. Aika toivotanta kampanjoida tuolla tapaa. Suomihan on tällä hetkellä oikeistolaisempi kuin koskaan eli tuollaiset ateismi/kommunismi-jutut menee kyllä ohi! Johonkin uskova päinvastoin nauttii elämästä enemmän kuin kaiken kiéltävät ateistit. Hyvyys luo hyvyyttä eli sillä tapaa saa takaisin hyvät tekosi.