elokuvissa

kuinka usein käyt elokuvissa vai käytkö ollenkaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 12:29

En ole 30 vuoteen käynyt, kotona on mukavampi katsella, voi katsoa esim.makaillen, ja käydä jääkaapilla välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 11:33

aika harvoin. vuokraan tai katselen telkusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:34

Hyvin harvoin tarjontaa netissä löytyy helposti ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:35

Nyt onki n jo kulunut pitkä tovi ja en muista nimeä, oli joku lastenkuva, kun lastenlasten kans kävin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:35

Olen minä muutaman kerran käynyt. Olen katsonut Myrsky, Risto Rääppääjä, Sooloilua, Muuta en muista olen käynyt siinä 3kertaa elokuvissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:36

Harvoin. Yleensä ne tulee vuokrattua sit myöhemmin jos joku oikein kovasti kiinostaa. Mutta aika vähän muutenkaan elokuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:47

En ole käynyt sitten nuoruusvuosien. En osaa enää nauttia pelkästä istumisesta ja liikkumattomuudesta leffan aikana. Aina tulee mielitekoja kesken leffan ja kotona ne voi toteuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:58

Aika harvoin nykyisin, kun ostamme kotiin dvd-leffat ja naatiskelemme omalla sohvalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2009 - 12:00

Viidentoista vuoden aikana olen käynyt kerran. Siis en usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:23

Minä olen nähtävästi fossiili. Jokin uutuuselokuva saa minut matkustamaan Helsinkiin asti. Esimerkiksi Pedro Aldomovarin uutuuselokuvat on minun saatava nähdä pikimmiten.

Katson minä elokuvia kotonanikin, mutta elokuva on erilainen isolta kankaalta katsottuna äänitehosteineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 14:10

en edes muista koska viimeksi olisin käynyt elokuvissa. taisi olla titanic- elokuva jonka viimeksi kävin katsomassa. harvemmin käyn videovuokraamoissakaan. jotain elokuvia tulee katsottua telkkarista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 14:23

Taas on jäänyt muutama kuukausi väliin. Nykyisin lienee tahti sellaiset 5-6 elokuvaa vuodessa, ei siis kovin paljoa, mutta aikamoinen parannus siihen nähden että minulla taisi mennä pari vuosikymmentä ilman ensimmäistäkään elokuvateatterissa käyntiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 14:59

Aika harvoin käyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:21

Harvemmin kuin ennen, mutta se johtuu lippujen hinnasta. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:21

harvoin tulee käytyä ku ei täällä oo teatteria missä asun :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2009 - 19:51

vaikka kotoa löytyy paljon leffoja, on se fiilis ihan eri ison valkokankaan edessä :) käyn leffassa sellaiset 5 kertaa vuodessa ainakin.