Käytätkö pesupussia,pestessäsi pyykkiä koneessa?

Itse olen huomannut se käteväksi pestessäni pikkupyykkiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 11:50

Alusvaatteissani, rintaliivit pitäisi käsin pestä, laiska kun olen pesen koneessa, liiveissä kun on niitä tukikaaria voivat irrota ja mennä pahasti rumpuun, pesupussilla ehkäisen tätä.

Kysyjän kommentti

Maarit valitsin vastauksesi parhaaksi minun pesupussi kysymykseeni,näitä kyseisiä vaatekappaleita varten tää pesupussi on just oivallinen keksintöTerveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.01.2009 - 11:21

En käytä. Vaatteeni ovat jo itsessään pussin näköisiä, joten menköön jatkossakin samalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:21

En käytä. Tarttis kai kokeilla.. Ja sukkia toi kone syö joka kerralla ainakin yhden..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:21

Käytän juuri pikkupyykille, ei tarvitse etsiä sukille pareja pyykin keskeltä, ja sitten vaatteille, joissa on esim. helmiä. Se on myös ohuille sukille hyvä, eivät repeydy pesukoneen seinämiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:28

En käytä enää,sillä uudessa konessa pesuaineille lokerot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:31

En käytä, kun se aina unohtuu, vaikka onkin sielä pyykkikopan pohjalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:34

Sukat ja sukahousut laitan aina ja ritsikat. Joskus jotain erikoispyykkiäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:42

kyllä käytän alusvaatteille ja sukille.Ei tarvitse etsiä muun pyykin joukosta kun ovat pesupussissa. sukille ja alusvaatteille omansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 12:24

Ei taida käyttää minun vanhemmat en ole kyllä nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:05

Ei ole tullut testattua, pitää varmaankin kokeilla ja sillä välttyy nukkautuminenkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:36

Pesupussi on mainio alusvaatteille ja sukille. Eipä tarvitse irroitella sukkahousun lonkeroita toisista vaatteista erilleen.
Olen niin mukavuudenhaluinen, että yleensä pesen koneella sellaisenkin pyykin, joka vaatii käsin pesua.
Pesupussi on hyvä apuväline ja käytän sitä tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 17:18

Rintaliivit on pakko laittaa pesupussiin ettei kuulu sitä karmeeta kolinaa, suosittelen muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:13

itse en, mutta taloudessa kyllä, esimerkiksi valoverhot näyttävät menevän pusissa pesuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:20

Käytän pesupussia kun tarvitsee. Sukille käytän lisäksi supi-sukkapidikkeitä niin eivät parit harhaile. :)