Kun olet tietsikalla , mikä on aihe lähinnä olevassa taulussa?Mitä tuntemuksia tunnet, sitä katsoessa..

Minulla on Tuija Piepposen Aurinkonkukkia ..Sitä katsoessa tulen hyvälle mielelle:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.01.2009 - 11:14

Itse otettu valokuva Juumassa (Kitkanjoki) olevasta koskesta. Suurennettu tauluksi. Muistelen sitä lomamatkaa aina lämmöllä. Samalla reissulla kävimme Hammerfestissa.

Kysyjän kommentti

Ihana kuva varmaankin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 11:13

Tietonkoneeni näytöllä on taustakuvana edemennen koirani kuva , ja aina sitä katsoessa tulee taas ikävä maailmani viisainta koiraa.
Ei ole tauluja tietsikkahuoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:19

Minusta otettu kuva Espanjassa Välimeren aaltoja koskettaessani. Tulee haikea ja tunteellinen mutta toisaalta todella rauhallinen olo. Ei kiirettä ja kaikkea luonnon kauneutta ympärillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:24

Tulee kiva mieli kun kattoo Nassen kuvaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:25

Miulla on 4pientä eläintaulua koneen yläpuolella,hyväolo niistä tulee,kun ovat niin hellyttäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:38

Vaihtelen kuvaa vuodenaikojen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:40

Minä katselen ikkunasta ulos, minulla on koivu niin lähellä että melkein yletyn oksia koskettamaan, orava touhuilee siinä päivittäin jota on mukava tarkkailla sekä talitiaisia, kissani makoilevat ikkunalaudalla ja komentelevat myös niitä hauskoilla äänillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 12:57

Minä katselen grafiikanlehteä , jossa on italialaisen kylän katuja lamppuineen ja ihmisineen. Mittasuhteet ovat venytettyjä. Se on sopivan arvoituksellinen minulle ja antaa virikettä mielikuvitukselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:08

Välillä on noita valokuvia ja sitten jotain maisemakuvia, maun mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 14:57

ikkunamaisema lumiseen metsään. Rauhoitun kun katselen sitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:17

Minulla on taustakuvana arkkienkeli Mikael, joka näyttää soturilta. Pidän siitä kuvasta värien ja tunnelman takia. Töissä taitaa olla taustakuvana kanin kuva. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 05:59

Mielenkiintoinen kysymys! Lähimmässä taulussa on tuollaiset egyptiläisen taiteen mukaiset ihmiskasvot. Kyseessä papyrus joka on ostettu Egyptistä viime vuonna ja taulua katsoessa tuleekin matka mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:45

vaihtelen kuvia paljon, viimeksi tais olla kuva keu westist taustakuvana :)