Onko jollain Napsulaisella tarve vittää "nenänvalkaisu" eli tipaton tammikuu?

Avainsanat: alkoholi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 09:53

tälläisen tekstiviestin sain uudenvuodenaattona:

" Tipaton tammikuu on tekopyhien, kaappijuoppojen, haitarin soittajien, roskapussinviejien, hirvimiesten ja muiden pyhimysten keksimä juttu...."
-----
Joillekin kuukausi ilman tuntuu liian pitkältä ja heille on kehitetty omat pätkäversiot. Jo viikko auttaa tutkimaan, miten elimistö reagoi raittiina oloon.
www.paihdelinkki.fi/tipaton/...n_uusi.php

Itselläni ei ole tarvetta nenänvalkaisuun ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.01.2009 - 09:53

Menossa on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:56

Menossa tammikuu raittiina. Viimeksi otin syyskuun 5

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 10:23

No eipä ole tarvetta, kun ei tuu muutenkaan tipoteltua. Normaalisti vain, viinilasi hyvän ruuan kanssa ja silleen. Jos käyttää enemmän ja sit on vaikka kuukaudenkin ottamatta se näkyy ja tuntuukin, paino putoaa ja turvotus häviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 10:33

Ei sinänsä tarvetta,mutta kyllä on valkastu nenää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 10:37

eipä tarvitse, napsuttelen sen pikkasen mitä huivittaa, tulee niitä kuukauden pausseja ihan luonnostaankin vuoden mittaan, enkä muutenkaan oikein lämpene tällaisille kamppanioille , kun muistutit niin taidanpa ottaa illalla 'protesti-paukun'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 10:47

Ei tarvetta, ei ongelmii..mut kun tätä painoa yritän hallita, niin pitää funtsii mitä laittaa kurkkuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2009 - 11:04

Ei ole tarvetta valkaisuun, kun muutenkin otan vain muutaman kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:06

Ei ole tarvetta kun en muutenkaan ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:12

Ei ole tarvetta kun juon muutenkin niin harvoin. En oikein tajua koko ideaa muutenkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:23

Ei missään nimessä. Sillon otetaan kun siltä tuntuu. Vielä toistaiseksi riittänyt joskus ja jouluna ottamiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:33

nenä pysyy valkoisena, en tipottele milloinkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:34

En ole ottanut kuukausiin,mut nenä punottaa niiku ennekii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:10

Eipä ole tarvetta ,kun en ole niin perso tuolle väkevälle juomalle, mutta muuten hyvä ajatus niille, jotka ovat persoja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:36

ei ole tarvetta..ei tee mieli edes..viimex taisin ottaa syys-lokakuun vaihteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 15:00

en vietä tipatonta..otan minkä otan ympäri vuoden. En koe käyttöäni ongelmaksi enkä tarvitse siihen erityihuomiota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:18

henkilökohtaisesti ei ole tarvetta, enkä muutenkaan ole oikein usko tuollaiseen 'kuuritteluun' , vähän vastaava ilmiö kuin ne ikuisesti toistuvat laihikset ja dieetit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:15

Ei ole tarvetta kun en käytä alkoholia ollenkaan. :P