elämmekö viimeisiä päiviä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 22:05

tämän viikon viimeiset on menossa, ja sitten alkaa taas uusi ...
maailmanlopun odottelu on yksi niistä pitkäveteisimmistä harrastuksista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 22:08

En minä ainakaan. Muu maailma saa odottaa sitä hetkenä minä hyvänsä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 22:09

Jossain vaiheessa ne on kaikilla viimeiset päivät menossa. Mutta jos maailman loppua odotat, niin älä kyllästy odottamiseen. Voi käydä aikasi pitkäksi. Minä en niihin ennusteisiin usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 22:10

mie elelen aina ,kun tämä elämä niin rajallist, et nyt täys kymmppi pääl ja nautitaan, joka hetkestä,,,Ei surra mennei,ei murehdita tulevii..ja joka hetki on ainut kertainen ja siksi siitä nautitaan..joten ei viimist päivää.nekatiivisesti..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 22:11

Syntymästä lähtien kuolema on joka päivä on päivää lähempänä loppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 22:25

aina on menossa jonkun viimeinen päivä, huominen lehti kertoo kenen vuoro oli tänään, yhteistä lähtöpäivää meille eie ole määritelty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 23:59

Ja taas minä istutan niitä omenapuita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 07:56

Riittää kun yritäme elellä, tätä hetkeä, sopuisasti ja rauhallisesti ja aina parhain päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:23

Emme elä,mutta kannattaisi elää kuin viimeistä päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 10:00

Emme vielä sittenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 10:38

joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:08

En elä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:17

Eiköhän se ole niin, etteti kukaan tiedä milloin viimeinen nytkäys tulee ja eläkää sen mukaan. Elämä onb lahja ja arvostakaa myös sitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:31

toiset elää viimeistä päivää ja toiset elää kuin viimeistä päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 14:46

Kyllä. Maailman järjetys muuttuu. Siis ei tule maailmanloppua vaan tämä "hyvinvointi yhteiskunta" loppuu.. maailma ei enää kestä tätä menoa. Pakko tulla pyssäys ja se on lähempänä kun luulemmekaan:) Nyt mennään ja lujaa ja sukelletaan syvälle..
Paavo Lipponen mainitsi Harmagedonin. Niinpä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 19:53

olen aikalailla samalla kannalla,kuin arnika,uskon yhteikuntien romahtamiseen kolmen vuoden sisällä.Paljon ihmisiä tulee kuolemaan ja jäljelle jäävät ovat aika pihalla pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2009 - 21:44

toivottavasti eii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:11

Eläminen on sitä, että on hengissä ja elää todella tuntee elävänsä. Viimeisen päivän ajattelijalta unohtuu se eläminen välillä. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 18:39

Se on miten sen ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 22:32

Onpas vaikea kysymys vaikka ajattelin osaavani vastata tähän, joten sanon yksinkertaisesti kyllä. Ainakin tämä ilmastonmuutos on niin tosiasia.