Mistä luulet johtuvan,kun nyky ihmisillä on niin paljon univaikeuksia,ihan nuorillakin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 21:40

varmaan liiasta television ja netin käytöstä. ainakin minä nukun vain jotain 5-6 tuntia yössä. suljen tietokoneen vasta silloin kun menen nukkumaan, kai sekin siihen vaikuttaa

Kysyjän kommentti

Hei Livigtoll valitsin vastauksesi parhaaksi minun unettomuus kysymykseen,sinulla näytti olevan kokemusta tosta kysymykseni aiheesta.Hyvää päivän jatkoa ja hyviä yö unia toivoo kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 21:41

Juu, kai ne epäterveelliset elämäntavat.. Liian vähän happee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:50

oisko sit se et ollaan omal taval koukutetu, tv,neti,harrastus,pitää ehtiä vuorokaudes 24t sijaan 25t, ei jää yksin kertaisessti aikkaa itselle ja levolle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:55

Uskoisin yhteiskunnan paineet,koulu,kaverien kanssa päteminen mm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:56

Stressi, varmaankin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 22:03

rytmihäirö, useimmiten itse aiheutettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 22:04

Ulkoilu on unohtunut nuorilta. Ennen liikkuivat paljon ulkona, pelailivat kentällä jalkapalloa, harrastivat yleisurheilua, uivat kesäisin, luistelivat tai muuten vaan pihalla melskasivat. Nykyisin istuvat tietokoneen äärellä kaiken vapaa-aikansa. Ei ihme ettei väsytä. Hapenpuute ja tylsistyminen tulee vähemmästäkin. Tiedän itsestäni, kun ulkoilen liian vähän, vaikken olekaan nuori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 22:08

informaatiotulva, luki jossain naistenlehdessä, parasta uskoa muuten tulee riita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 08:00

Enpä osaa sanoa, mutta kuulemma univelkaa ja elämäntavat vaikuttavat. Koulun stresaavuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:26

Liian hektinen elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:58

Epäsäännöllisyys. Internet. Pikaruoka. Huoli työstä. Huoli monista muista ongelmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:01

Jos on kuuma. Minä saan ihan joka yö nukuttuu tosi hyvin tänäänkin nukuin jotain 11 tuntii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:14

Liian paljon tekemistä ja liian vähän aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 19:59

Liika kiire ja kovat paineet,tai täys tylstyminen ja tekemättömyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:09

Arnipoppa sen sanoi. Pitäisi osata karsia jotain pois, mutta mitenkäs lapset sen osaisi kun ei aikuisetkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 09:19

Kiire ja stressi!
Aina on asioita mielen päällä ja aina pitäisi tehdä paljon läksyjä tai lukea moneen kokeeseen tai tenttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 19:01

Joo, mullakin tulee mieleen, että kiire ja stressi voivat vaikuttaa uneen. Nykyään teit mitä tahansa sun täytyy olla paras jotta voisit saada paikkasi tässä yhteisössä.