Mikä eläin olet?

Tuli mieleen kun eräillä kursseilla piti esitellä itsensä eläimenä. Mikä eläin kuvaa sinua parhaiten ja miksi?

Avainsanat: profiili eläin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 19:22

Ööh varmaan laiskiainen ku haluaisin nukkua koko ajan. Koira siks että rakastan ystäviäni ja olen heille uskollinen. Sit vielä olen ketterä kuin norsu.

Olen siis laiskiaiskoiranorsu. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 19:23

Kiinalaisen horoskoopin mukaan koira. Joten olen kai sitten koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:24

Kiinalaisen horoskoopin mukaan jänis mutta eniten ihailen ja olen kiinnostunut matelijoista, etenkin käärmeistä. Tulkittaisiinko tämä sitten niin, että haluaisin olla käärme mutta todellisuudessa taidan olla harmaa hiiri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:26

Tein kerran nelosen nettisivuilla "mikä eläin kuvaa sinua parhaiten"- testin ja sain vastaukseksi että hamsteri. En kyllä oikein vakuuttunut sillä hamsterit ovat tunnetusti epäsosiaalisia ja yöeläimiä joista kumpikaan ei kuvaa minua kovinkaan hyvin.. Mieluummin väittäisin olevani kuin kani, mukavuudenhaluinen, hellyydenkipeä, utelias ja vilkas :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:26

Elefantti, isokokoinen, suojelen perhettäni keräämällä turvaverkoston kuten norsut suojaavat lapsia, pitkä muisti kuten norsullakin ja voin muistaa 20 v taaksepäin minua loukanneen ihmisen kuten norsu muistaa kuka sitä on lyönyt tai jotain. Vatsa täynnä olen hyvin leppoisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:27

olen koira kiinalaisen horoskoopin mukaan. mutta muuten olisin varmaan norsu 0_o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:35

Kai olen jonkunlainen yhteiskunnan hyötyeläiän mikä pyörittää maapallon pyörimässä.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:37

Kissa. Kissa kehrää ja kiehnaa ihmisten ympärillä. Minä myös olen hyvin sosiaalinen. Kissa ei hauku koskaan vieraita vaan on kaikille ystävällinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:44

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/2656

Pistinpä linkin kun joskus aikaa aikaa sitten miekii kysyin vähän samal viisiin, hih,
Siin on miun vastauksein kanssa vaikka itse siis kysyin..

Lähteet:
Napsu oma kysymys :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:46

Naarasleijona.

Lähteet:
oma mielikuva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:52

Homo sapiens sapiens,vaikka en olekkaan homo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 20:18

Kissa..yövirkku ja ketterä ku kurre

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 20:33

Kissaeläin olen, vaikka kiinalainen yrittää väittää jotain muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 20:41

kiinalaises sika ja tykkään kyl yli kaike ruuast ja ain syödes sotken vaatteet ym ympäristön, mut kissa fanin haluaisin ol katti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 20:47

Ihminen, se yks aika hyvin puolensa pitänyt eläinlaji, ja hyvä niin, kyl mua stressais olla sika ja yrittää uskoa Joulun jälkeiseen elämään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 20:50

Jos muistan noita kiinalaisia juttuja, niin olen kukko, mutta muuten kyllä oinaana liikuskelen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:03

Sika

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 08:10

Rotta, vaikka en tiedä mitä rottamaista minussa on. Häntä ainakin puuttuu, Mutta koe eläimenä minua kaverit ainakin pitävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:31

Apina -,jos tarkoitat kiinalaista horoskooppia.Mieluiten olisin Delfiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:59

Koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:19

Kiinalainen horos kooppi on kissa sitten oon ehkä kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:37

Olen varmaan koira.. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 16:35

horoskoopiltani oon leijona ja kiinalaiselta tiikeri, eli kissa eläin virtaa ilmeisesti suonissa:)..eli tahtoo aina paijausta ja kiehnää kyljessä ja on mukavuuden haluinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:06

Ihminen ei ole eläinlaji. :P Jos pitää sanoa eläin mikä olisin, voisin olla vaikka kana. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 09:22

Voisin olla esimerkiksi hiiri...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 21:54

kiinalaisessa horoskoopissa olen hevonen mut varmaan olen jellona, tykkään lämpimästä ja mielelläni makaan auringossa.
koala olis kans aika kiva, ei kiirettä minnekkään ja vois nukkua jos nukuttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 13:17

Olisinkohan koira eli jokin spanieli.... mutta tarvittaessa muutun ihan joksikin muuksi kun pitkäjänteisyyttä ja puolustautumista tarvitaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 19:55

kotka on aika varmasti koska on hyvä näkö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 23:35

kiinalaisessa horoskoopissa tiikeri,kotioloissa tuntuu aina välillä olo karhuemolta,yksin kuljen rauhassa metsässä,kunhan kukaanei tule minun ja petujeni väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 17:47

Oon varmasti Koirlaiskiainen,eli oon tosi laiska,mutta myös seurallinen ja hellyydenkipee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 17:44

ihan tavallinen laiskiainen

kommentti Heid_K :lle :
Usein arkikielessä ja oikeustieteessä sanaa ”eläin” käytetään viittaamaan kaikkiin muihin eläimiin paitsi ihmisiin, vaikka biologisesti tarkasteltuna ihminenkin on eläin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2009 - 19:53

Varmaankin Kettu :)
Olen melko yksin viihtyvä ja hieman Arka, myös mysteerinen ja ketterä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 15:58

Minua kuvaa karhu ryöääähhh koska minä suutun herkästi ;)