Kävitkö/aiotko käydä matkamessuilla?

Avainsanat: matkamessut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 18:39

Tänään juuri kävin ja hauskaa oli! Ihmispaljoutta ajatellen sunnuntai tosin olisi ehkä ollut fiksumpi ajankohta, sen verran tukalaa oli..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 18:42

kyllä, molemmilla,mutta eri aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:48

Vois harkita kun tietäs missä ne on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:50

Messumatka on minusta mielenkiintoisempi kuin matkamessu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 19:19

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:25

Olen kerran käynyt ja se riitti. Nyt panostan vain siihen, että joskus on varaa tehdä se itse matka. Ja se kyllä löytyy ilman messuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:29

matkamessut? en oo ees kuullu. missä ne on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:57

Ei valitettavasti tänä vuonna päässyt käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 20:52

Kyllä vanhan tavan mukaan tuli käytyä, ryysis oli sellainen ettei siitä nyt paljoa iloa ollut, jos jotain positiivista pitäis mainita, niin kyniä on taas vuoden tarpeiks ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 20:59

Matkamessu on Helsinkis messuhallissa..en ollut siellä, mutta olin caravanmessuilla turkuses..et toistasex messukiintöistö täys matkojen suhteen, nyt vain suunnittelemaan uusi matkoi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:03

En, iskis vaan ihan kauhee kuume.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:23

Timppahan sen sanoikin ja itse en lähde matkamessuille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 22:35

siellähän se perjantai hupeni vanhoi kavereita moikkaillessa, tunkua sen verran ettei mitään merkittävää matkailuun liittyvää jäänyt mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 23:31

en harrasta matkustelua juurikaan, joten en messuistakaan välitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 08:14

En taida päästä, asun liian kaukana. Paljon näytti ihmisiä olevan, televisio näytti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:39

Olisi llut vapaaliput,mutta tuli este,enkä päässyt.Valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 16:37

voi , oisin niin halunnut käydä, mutta aika pula tuli vastaan. käynyt oon pari kertaa ja hyviä vinkkejä olen saanut. ehkä sit ens vuonna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:05

Timppa taisi räjäyttää potin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:36

Kyllä kävin, kysyin itse aiemmin tuota samaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 15:24

Tänä vuonna oli ensimmäisen kerran vuosiin, ettei tullut mentyä matkamessuille. Se on tähän asti ollut niin perinne. Muistaakseni vuonna 2000 taisi jäädä messut viimeksi väliin...

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 15:54

Tänä vuonna ei tullut käytyä, mutta viime vuonna kylläkin. Kyllä on upeat messut, lomakuume vaan iskee entistä rankemmin. Tosin viime vuonna oli kauhea tungos ainakin ulkomaan puolella, joten aamusta kannattaa mennä sinne ja sitten iltapäivästä tutustuu kotimaan puolelle, koska siellä on huomattavasti hiljaisempaa.