Oletko Napsu riippuvainen?

Että milläköhän senkin mittaa?, tietenkin kukin omalla mitallaan.

Avainsanat: riippuvuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 18:26

Joulun aikaan sairastaessani löysin Napsun ja hyvä niin. Mukavaahan tää on, mielenkiintoistakin ja on kiva katella matkakuvia sekä lukea vinkkejä. Riipun ja roikun Napsussa nykyisin yksinäisyyttäni ja silloin kun 3-vuorotyöstä joudan. Vois sitä tuhmempaakin tehdä näin talvisydännä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 17:57

Oonhan mie sillee napsuriippuvainen, jot ain (joka päivä) täytyypi käydä kattomas mitä napsukavereil kuuluu, ja millasii kysymyksii/vastauksii niihin tullunna. Ain en ite (jostain syyst) jaksa vastaillla, vaik vastaus ois jo mielessäni... mistäköhän tämäkin johtuu? Napsu on must mukava ja harmiton paikka täs muun maailman melskees, eikös?

Lähteet:
tuo piänuppi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 17:59

Olen minä vähän kun minulla on tuota joutoaikaa niin paljon.Youtubessa katselen musiikki videoita, facebookissa meitä on mummo kööri vaihtelemme kuulumisia ja rinta rottingilla esittelemme lapsenlapsiemme kuvia. näissä touhuissa aika vierähtää hyvin, ja sitten on noi napsun pelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 18:03

Olen, käyn urkkimassa kysymyksiä ja skriivailen itsekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:10

Enpä vielä ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:14

En toki, tämä on tilapäistä - katoan taas kunhan muutto koittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 18:27

Riippuvuuskertoimella. :D Opin juuri tuon merkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:34

jees, kyllähän sitä taitaa vähän olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:38

Ei ainakaan vielä oo aiheuttanut riippuvuutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:44

Riippuvainen siinä mielessä, että aina kun vaan koneen jaksaa avata niin napsua on pakko käydä vilkaisemassa.. Tosin en saa mitään vieroitusoireita vaikken ehtisi viikkoon koneelle, eli uskallan väittää etten ole napsuriippuvainen.. ainakaan vielä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:15

Olen nyt aika aktiivinen, mutta meille kaikille tulee ajallaan kyllästymisilmiö tai ajanpuute.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 19:21

OOOOOON. :) Pakko käyä joka päivä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:31

en ole.. vaikka käynkin joka päivä.. mutta riippuvainen en ole.. voin olla käymättäkin ja tuskin vieroitus oireet hyppää kimppuun. Räytyy kokeilla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 20:32

Eipä tässä nyt näin vähästä kiinni jää, vaikka kyllä vaara onkin suuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 20:49

En ainakaan myönnä riippuvuutta, kysymyksiä katsellaan ja vastaillaankin mahdollisuuksien mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 20:53

nah.. en oikeen tiedä.. jep :D joka päivähän täällä pitää käydä :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:05

tilapäinen mielenhäriö, luulisin
(kukaan ei ole täällä vuottakaan roikkunt .... vielä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:32

Nyt melkest keltanokkan ..olen kyl niiiiin koukus jotta ei paremmast välii..mut ei kyl harmitakkaa tääl on paras porukka ikkäää..on tosi hauskaa..Käyn myös häirittemäs Facebookis joten varokaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:55

Ei kai vielä kolmen päivän tuttavuuden jälkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 21:58

Taidan olla vähän, koska joka päivä tänne pitää tulla. Mutta pärjäisin ilman Napsuakin, jos tää vaikka yks kaks lopettais. Toivottavasti ei lopu, koska tykkään vastailla ja äänestellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 23:11

riippuvainen minäkö napsustako..ehen..vaiko oonko? heh se taitaa siinä rajoilla olla. joka kerta ku koneen avaa niin onhan se pakko napsuun tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 08:24

Luulen olevani. Aina kun tilaisuutta ei ole tekee hirveästi mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:45

Kyllähän Napsuun vähän koukkuun jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 12:26

Vähäsen kyllä pitää mennä Napsuun kamujen kaa viestittelemään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:00

En tiedä. Voin olla poiskin ja olinkin, mutta mitä siitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 17:48

Voi olla,oon ollu päivän napsu-jäsen ja nyt tuntuu jo riipuvuudelta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 20:52

jos yhdeksän kuukauden roikkumista sanotaan riippuvuudeksi, niin kyllä sitten ainakin jossain määrin