Onko minkälaisia kokemuksia Bluetooth laitteesta?Mikä näppärin mielestänne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 08:55

Ultra Small Bluetooth 2 USB Adapter 10m BT-2400p
- pieni ja näppärä.
- eikä kalliskaan

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 16:24

Minul Nokia ja on se hyvä, lenkilläkin kuuntelen musiikkia ja helppo vastata ,kun puh.soi, mut autol ajaessa en käytä, kun olen huono ajamaan, niin tarvitsen kaiken huomion ajoon,joten puhun sitten vasta, kun pysähdyksis olen.Tiedoksi et, mul vain käpykylän kortti,huh lipes taas asiasiast..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 16:49

Itselläni toimi vuosia nettiyhteys kannettavaan sinihampaan kautta, puhelin <-> tietokone, oli hyvä ja tarpeeksi nopeakin. Vieläkin lähetän joskus kuvia koneelle sillä ja toisinpäin musiikia koneelta puhelimelle. On hidas, mutta jos kyseessä on vain muutama kuva tai kappale en viitsi viritellä johtoja. Kuvia ja musaa voi lähetellä myös kaverin puhelimeen, koneelta tai omalta puhelimelta, kunhan vaan ollaan samassa huoneessa. Parasta on tietysti se ettei maksa mitään. Sen sijaan kuulokkeet ei oikein tunnu toimivan kellään kunnolla - pätkivät. Et kerro mikä bluetooth-laite on harkinnassa tai kiinnostaa eniten? Tuo ominaisuus löytyy kotistereoista, autosoittimista ja ties mistä nykyään puhelimien ja tietokoneiden lisäksi. Omat kokemukseni ovat pääsääntöisesti myönteisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 17:34

Miun kannettavassa tietsikassa on Bluetooth ja jos otan kännykälläni jossain kuvia niin sit siirrän tietokoneelle. Hyvin toimii, mut muuta en ymmärräkkään, mie en oo nörtti...mualta vain kotosin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:11

Enpä juuri käytä,sillä ilmankin tulee hyvin toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:16

Mulla tossa Netbookissa tämmönen:

www.a-link.com/fi/BlueUSB21....d=376wkTFq

Ei oo ainakaan tiellä ja hyvin toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:09

Nämä korva jutut ovat minulla ainakin lentäneet roskikseen saman tien ,koska eivät istu korvaani,ja ovat niin valtavia klunsseja. Ideaa pidän hyvänä, mutta ensimmäistäkään pientä toimivaa hyvää laitetta ei minulle ole osunut kovasta yrityksestä huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:29

Loistava juttu.. minulla on gps palikka joka toimii kännykän bluetooth illa, ja kännykässä navigointiohjelma. Toimii ihan yhtä hyvin kuin kallis gps laite ja palikka maksoi jotain 40-50 € aikoinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:05

Tosi käteviä Timppa, osta vain sellaisia niin helposti yhdistyy! Puhelin esim.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:15

puhelimen käyttöhän helpottuu kun ei tarvitse narujen kanssa hirttäytyä, muissa yhteyksissä ovat moittineet tietoturvajuttuja, henk. koht. ei osaa sanoa juuta eikä jaat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 12:31

Minusta nokian se on tosi nopee ainaskin minun puhelimessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:35

Nokian tamppooni on hyvä laittaa korvaan,en ole muita käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:10

handsfree on aikas kätevä vehje ku ei oo johtoja tiellä