Mitä mieltä olette sanonnasta "vanha suola janottaa"

iänikuisia tuttavuuksia on uudelleen, välivuosia on ollut ne vaan kuumasti palaa takaisin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 15:59

kyllä se joskus janottaa:) aika usein itseasiassa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 16:03

Joskus saattaa onnistua.Tiedän tapaukse kun kolme kertaa ollut avioliitossa ja vieläkin epäonnistui.Että sellasta.

Lähteet:
Ei voi sanoa ettei paljastuisi.Pitää olla skarppina vastausten ja kysymysten suhten.No ei liity tähän kaupunkiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 16:13

Voihan se janottaakin, kokemustakin on, mutta "vanhan kertaus" ei yleensä onnistu. Sydänsuruja siitä vain tulee. Helpompi on jättää taakseen se mikä on jo loppunut. Mukavahan se on tavata entinen heila, mutta silti kokemuksen syvällä rintaäänellä neuvoisin katselemaan uutta ja elämään eteenpäin sillä "vanha suola" on karvasta ja aikansa elänyttä jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 16:15

En kyl tunne yhtään ,et ois suhde jatkunut nuoruuden ihastuksen kans.. sit vuosien päästä ..itse olen törmännyt näihin ihastuksiin ja ain ollut onnellinen nykyisestäni..Ehkä tämä sit on se oikea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 16:45

Elämä on monimuotoista. Tiedän tapauksia, jolloin nuoruuden rakastetut ovat löytäneet toisensa uudelleen. Yhteinen taival nuoruudessa on katkennut johonkin ihan turhaan riitaan. He ovat olleet tahoillaan naimisissa ja nyt kohdatessaan ovat kokeneet, että heidän olisi pitänyt alun alkaen olla yhdessä. Ja he ovat alkaneet uuden elämän ja ovat onnistuneetkin.

Minä näin nuoruuden ihastukseni yllättäen suuressa tavaratalossa. En halunnut edes tavata vaan käännyin kannoillani ja lähdin pois. Ei janottanut yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 16:59

Menneisyydestä on hyvä oppia mutta siinä ei voi elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 17:10

Onhan tuo joskus janottanut, mutta kerran tavattua ei nää janottanutkaan. Ihmettelin vaan, että miksiköhän tuonkin perään oikein haikailin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 17:26

Minusta se pitää täysin paikkaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 17:51

Riippuu tietysti tapauksesta, tuntuu että ihmisillä on nykyään niin pirusti suhteita jo ennen 20v ikää ettei taida kolmekymppisenä edes kaikkia muistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:11

Kyllähän se näin vaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:27

No, kyllähän se näin on, et vanha suola tuppaa janottaan ite kullakin, oisko sitten vaan niin, jotta siin nuoruudes kaikki oli niin kaunista ja viatonta, ainakin kun nyt muistelee ja miettii mitä ite kullekin kuuluu, ja ois kiva tavata ja vaihtaa kuulumisia... (eihän se tuore suola voikaan janottaa luulen ma...?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:38

Kyllä se vanha suola on joskus janottanu,et kyllä se sanonta paikkansa pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 18:55

Toisto on tärkeintä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 19:24

kyllähän se näin on, ei voi mittää. ;< ikävä kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:25

jokaisella pätkällä yhteistä elämää ja muistoa on iso merkitys, sitä on turha ja tyhmää kieltää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:40

Katkenneen viulunkielen viritys on vaikeaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:41

Niinhän sitä sanotaan, mutta kyllä itse ainakin olen yrittänyt etsiä uuden suolakupin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 23:28

Jano lähtee juomalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 08:42

Kun aamulla syön suolapalaa, saattaa se illalla vielä janottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 12:31

Hassu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:56

Minä olen eronnut yli 10 vuotta sitten eikä vielä ole janottanut. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:29

Suola on yleensä niin pahaa,että ymmärtää pysyä kaukana vanhasta suola kupista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 17:50

Itsellä on kokemusta,mutta ei ole nyt hetkeen aikaan ollut ku omistaa niin ihanan poikakaverin :)