Duplikaattikysymykset?

Tuleeko Napsuun paljon samoja kysymyksiä? Uudet käyttäjät eivät tiedä mitä on jo kysytty. Onko haittaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 12:05

Jonku verran niitä tulee, mielestäni kuitenkin aika vähän, eikä nykyinen määrä haittaa ainakaan minua

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 12:18

Kuten aiemmin sanottu, kertaus on opintojen äiti. Ja ainahan voi tulla uusia näkökulmia kun vastaajia on enemmän. Eli ei haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 12:31

Ei ole haittaa, vaikka jotkut antavat niin ymmärtää. Eihän uudet käyttäjät todellakaan voi tietää, mitä täällä on jo kysytty, eikä kaikkia vanhoja kysymyksiä kannata ruveta etsimään, vaikka onkin avainsanat. Eikähän niitäkään kaikki käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:32

Kun henki on päällä ja haluaa vastauksen niin antaa tulla vaan vaikka kysymys olisi vanhakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 16:57

Tämän takia on juuri hyvä laittaa näitä avainsanoja ko. kohtaan kysymyksessään, jotta voisi tarkistaa ennen oman kysymyksensä laittamista, onko tämä kysymys jo mahdollisesti ollut jo Napsus. (varsinainen kysymys kysymyskohtaan, lisätietoja omalle kohdalleen ja avainsanat sille kuuluvaan osioon).
"Noudata Napsun sääntöjä.
Pyri muotoilemaan kysymys mahdollisimman selkeäksi.
Anna vastaajille tarpeeksi lisätietoja.
Anna kysymyksille aihetta kuvailevia avainsanoja.
Kokeile ensin löytää vastaus Napsun hakukoneella."

Ei kovin montaa samaa kysymystä ole tullut, mut esim. mielipidekysymyksissähän ei ole väliä onko sama esiintynyt jo aiemmin, koska koko ajan tulee uusia napsulaisii.... näin mie aittelen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 17:15

Hyviä kysymyksia tulee onneksi paljon ja jos ne on aiemmin kysytty, niin voi olla tarve tarkentaa tai uudet jäsenet kuten moneen kertaan jo todettu.Mielestäni älkää miettikö sitä vaan asialliset kysymykset ovat aina tervetulleta.Sehän tämän foorumin tarkoitus mielestäni onkin.Kysy ja jaa tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:37

meikäläisen muistilla kaikki kysymykset vaikuttavat upo uusilta, ei siis haittaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:01

ei haittaa jos niitä tulee saahan uudet käyttäjät kysyä,ja uusia vastaajia on myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:51

Kysele vaan. :)