mitä haittaa jalka painoista on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 11:52

Ei mitää jos polvesi kestävät.
Tarkoitithan punttisalin jalkapainoja?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 12:07

jos nivelille ei tule liikaa rasitusta, tuskin mitään muuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 12:20

Ei ymmärtääkseni mitään haittaa, ellet yritä mahdottomia painoja liikutella. Ei jalat kestä mitä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:24

Jalkapainot kasvattavat harjoitustehoa jokaisessa urheilulajissa.
Osta sellaiset nilkkapainot missä voi lisätä painoja, aloittaa pienemmällä painolla ja nostaa painokuormitusta hitaasti ja ilman haittoja terveydellesi.

Jos olet perusterve ja normaalipainoinen henkilö, tuskin haittaa järkevästi käytettynä.
Liian raskaat painot voivat aiheuttaa nivelkipuja tai vaurioita.

Kannattaa kysyä fysioterapeutilta tai lääkäriltä, jos olet ylipainoinen tai sinulla on joku nivelsairaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:32

Jalat painaa enemmän! Vaikeempi liikutella !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:46

Eikös niitä käytetä juuri sen takia että niistä olisi hyötyä? Jalat, lähinnä kai reidet vahvistuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 16:29

Vedessä niistä saat vastusta tulee rankempaa ja kintut joutuu kovil, niinku liikuuttaes maallakin.ja alota pienil painoil..Ei niist haittaa jos oikein käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 08:58

Ostin sellaiset tarrallakiinnitettävät"hiekkpussit", en ole tuntenut olevan niistä mitään haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 12:36

Saattaa koskee jalkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:49

Pakaralihaksien kiinteyttämisessä niistä on vain hyötyä. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 01:00

Kuinka "jalka" voisi tietää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 18:46

Painavat painot saattavat kuluttaa ja rikkoa niveliä etenkin jos poikkeat normaalista liikeradasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 00:27

käy tuo kulkeminen enempi voimille