mikä koulussa on tärkeintä.

Lisätty: 17.01.2009 - 11:01

miten monta vuotiaita te olette

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 10:57

Koulussa tärkeintä on opetus ja oppiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 11:39

Kyllä tietysti hyvät opettajat ja OPPIMINEN enennkaikkea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 11:46

Oppiminen se on kaikkein tärkeintä. Jos menestyt peruskoulussa hyvin, on sinulla paremmat jatko-opintomahdollisuudet. Se taas vaikuttaa sinun tulevaan työelämääsi. Mitä enemmän opiskelet, sitä paremmat mahdollisuudet aikuisena menestyä elämässä. Olen vanha ja kouluni käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 11:53

KOULUSSA OPIT TARPEELLISET KÄYTÖSTAVAT JA VALMIUDET JATKAA KOULUJA ETEENPÄIN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 11:55

oppiminen, ennen kaikkea että opit jatkuvan oppimisen idean ja kasvat aikuiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:54

ainakin yksi koulun tarkoitus on, että vaikka unohtaisi melkein kaiken mitä koulussa on opetettu, niin osaa etsiä tietoa muualta ja soveltaa sitä.

ja ennenkuin alat opiskella valitsemaasi ammattiin olet saanut melko kattavan yleissivistyksen, jota tarvitset. tiesitkö, että Suomessa kaikki saavat luku- ja kirjoitustaidon opetusta. näin ei ole joka maassa. sinä osaat jopa osaat käyttää tietsikkaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:59

Kasvaminen elämää varten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 14:15

Onaksua ja oppia uusia asioita kuin myös sosiaalinen kanssakäynti ja tietty kunnioitus ihmisiä kohtaan.Luoda pohjaa jatko-opinnoille ja kasvaa kunnon kansalaiseksi.Kiusaaminen ja muut lieveilmiöt mitä viimeaikoina on ollut unohdettakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 16:21

opiskelu ja oppiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 16:36

Oppiminen ,mut kyl ne on myös ne kaveritkin..Mitenkä vanha.. no 50 ja pari pääl..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 08:53

Opiskelu on tärkeä,koko loppuiän ajaksi,opiskelua yleensä jatketaan kokoelämän ajan. ikä 60.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:06

Tärkein oppi on tulla kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen ja sitte

oppia uusia taitoja

oppia etsimään tietoja.

Kun nämä kolme asiaa olet oppinut, pärjää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 12:29

Koulussa on tärkein oppi ja olen 9v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:40

Liikunta minulle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:49

Oppiminen on tärkeää. Kaikki mitä opit on pohjaa seuraaville asioille, joten ei kannata laiskotella liikaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 00:38

Non scholae, sed vitae discimus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 17:53

Oppiminen tärkeintä,mitä paremman todistuksen saa,sitä paremmat mahdollisuudet hyviin jatko-opntoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:17

Nykyään painotetaan koko elinikäistä oppimista, joten koulussa pitäisi herätä kiinnostus eri asoita kohtaan. Peruskoulupohja luo yleissivistyksen, josta on hyötyä koko elämän ajan. Oppimaankin täytyy opetella: On hyvä tietää mikä on itselle paras tapa oppia ja opiskella. Opiskelijatoverit ovat myös erittäin tärkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 09:25

Kun minä olin koulussa, joku lehti teki meidän luokalle saman kysymyksen, ylivoimaiset voittajat olivat ruokatunti ja välitunti. Ne varmasti ovat tärkeitä ja kaikki muu vielä tärkeempää.