Minkälaisia harrastuksia teillä on?Kuluuko niihin paljon rahaa vai ovatko ne ilmaisia? Onko tämä harrastus sinulle tärkeä?

Avainsanat: harrastukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 09:02

nyt olen vesijumppa ryhmässä ja oiskö n.20e ja10 lipunsarja, en ihan varma hinnast ..kun lipuja olen hamstran jo aikaisemmilt vuosilt.,On kyllä hyvä liikunta muoto, kun on vetäjä tulee liikkeet tehtyä kunnolla ja tykkään itse, kun ei käy polviin, niinkuin juoksu esim.--

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 09:34

Koiran kanssa lenkkeily,suosituin.On tämä kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 09:52

Täällä napsuttelen ja käyn uimassa, tyänantaja maksaa uinnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:36

Harrastuksena ainoaan venäjän kielen opiskelu kansalaisopistossa. Nyt keskustelurymä neljänä päivänä kolme tuntia kerrallaan maksaa 25 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:49

Minun harrastukset ei maksa mitään,lenkkeilyä ystävättären kanssa,kirjastosta kirjoja,no kyl tietysti langat sukkia varten maksaa,mut ei estä kutomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:51

ei kulu juurikaan rahaa, aikaa menee sen verran kun löytyy : lukeminen, surffailu, sukututkimus, valokuvaus jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 11:39

Ei maksa minun harrastukset. Jaa no, laajakaistan kuukausimaksu. Tietsikalla istun paljon, kuulun kirjaston kanta-asiakkaisiin, käyn kävelemässä ilmoista riippuen, ja katson telkkaria. Vaatimattomat mutta hyvät harrastukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 11:43

Keppikävely on varsin ilmaista, jos ei laske keppien hintaa noin10 ja sitten voi olla nuo yöjuoksut jotka kyllä maksaa silloin tällöin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 12:22

Lukeminen tulee melko kalliiksi minä kun haluan, että kirja jää omaksi. Toisaalta myyn ne sitten aikojen jälkeen kirpparilla (paitsi Christiet, Paasilinnat ym. joita keräilen). Käsityöt samoin, sillä langat ovat hävyttömän kalliita. Mutta koska teen paljon niin myyn tekemäni työt samoin kirpparilla. Eihän tuotto ole sama mutta jotakin saa kuitenkin takaisin. Ilmaisia harrastuksia kun en ole keksinyt. Napsuilu on rentouttavaa ajanvietettä ja mukavaa keskustelua. Enkä laske siihen laajakaistamaksua eli voisi sen sanoa olevan halvin huvini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:11

Frisbeegolf, melko halpaa. Kiekko maksaa alle kympin ja parilla pääsee alkuun. Radat voi kiertää ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:53

Harrastan avantouintia,vesijumppaa,koiran kanssa ulkoilua sekä Haliberneilyä. Avantouinti maksaa 3 euroa /kerta ja uimahalliin menee 2,60 euroa / kerta. Käyn molemmissa noin 3 kertaa / viikko. Ulkoilu ja Haliberneily ei maksa mitään. Ja kaikki ovat todella tärkeitä :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 14:00

Minä harrastan puutarhanhoitoa ja siihen saa uppoamaan rahaa määrättömäsi. Joten haluja on hillittävä.

Talvisin harrastan huovustyötä ja muuta askartelua. Ja vaikka kuinka hyödyttäisin kirpputoreja, harrastukselleni kertyy hintaa. Mutta se ei himmennä harrastuksesta saatua iloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 16:19

koiran kanssa lenkkeily ei maksa mitään, nettailu maksaa sen kuukausimaksun ja ristikon täyttelyt maksaa ristikkolehden hinnan ja lyijärin ja pyyhekumin hinnan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 12:52

Harrastukseni maksaa 10euroa vuosi, ja on minulle TOSI tärkeä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:39

Jääkiekko

- Olen harrastanu Jääkiekkoa 4 vuotta
- se maksaa 1000 e vähän päälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 16:45

salilla käyn eli kuukausittainen kortti noin 50 euroo, kissanäyttelyt 30-35 euroo/kissa/päivä ( käyn n.4-10kertaa vuodessa ja 1-3 kissaa mukana) matkustelu, hi siihen sit meneekin..riippuu minne aina matkustaa, mutta kiva on nähdä maailmaa ja uusia kulttuureita ja uusia kokemuksia, myös koti maassa.

Lisätty: 18.01.2009 - 16:46

tärkeitä ja ihania harrastuksia kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:48

Vähän maksaa kun pitää olla kunnon kengät. Kävelen nimittäin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 11:20

Vuosikausia olen tutkinut uskontojen historiaa ja onneksi kirjastojen kautta saa tilattua paljon tekstejä joskus ostan jotain,mutta ei tämä harrastus ole paljon maksanut.Keväisin menee kyllä jonkin verran kukkiin ja taimiin ja siemeniin.Aina pussin mukaan on harrastettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 14:17

Harrastan maalaamista aktyyli-ja akvrelliväreillä. Tarvikkeet maksavat kyllä ja niitä joutuu uusimaan.
Harrastan myös kirjoittamista ja jos myyn jonkun jutun, siitä tulee pikkasen rahaa.
Vedän lukupiiriä myös, siinäpä tärkeimmät harrastukset joihin joutuu henkilökohtaisesti panostamaan.
Matkailu on myös harrastus ja siinä palaa rahaa...tosin ei sitä nyt viikottain tehdä.

Lisätty: 20.01.2009 - 14:18

Luen paljon ja ostan kirjoja eli kuukausittain jotain.

Lisätty: 21.01.2009 - 14:22

Vaikka kuinka mietin, mitään ilmaisia harrastuksia ei ole. Kuuluun erääseen puolueeseen ja sitä kautta pääsen erilaisiin tilaisuuksiin joista osa on ilmaisia. Mutta maksan sen vuosittaisen jäsenmaksun joten eivät nekään täysin ilmaisia ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 00:30

kun metässä kävelee ja välillä poikkeaa ongelle niin se paljoa maksa