Miksi maailmassa on monta kielträ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 11:25

Ennen ihmiset asuivat pitkien välimatkojen päässä toisistaan kyläyhteisöissä. Kehittivät oman puhekielen. Sitten kun tapasivat muuttomatkoillaan tai metsästysmatkoillaan, niin eivät ymmärtäneetkään toisiaan, koska heillä oli molemmilla oma kielensä. Sillä tavalla minun mielestäni kielet ovat syntyneet.

Lähteet:
Kiva kehitellä omia teorioita esim. kielten syntymisestä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 01:07

Miksi maalimassa on niin monta kieltä?

Lähteet:
:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 01:09

......hyvää kysymys, halun tiiä mikä on vastaus...kertokaa!!!

Lähteet:
ömö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 01:18

kultluuri kylymys, juu nou

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 02:16

siks et kaikki ei olis niin yksinkertaista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 07:25

Raamatusta löytyy kohta,miksi Jumala sekoitti ihmiset erikieliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 08:11

Siksi että ihmiset ymmärtää muun maalaisia ja voidaan kommunikoida...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 09:11

vähän niin kuin on murteitakin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 10:08

Jotta käännöstoimistoille riittää töitä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 11:52

Taitaa olla niiden harmiksi jotka ei osaa montaa kieltä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 08:45

Kaiken maailman rosvot kehittäneet salakieliä,ettei vallesmannit tajuaisi mitä konnat puuhaa,eli tieto on haluttu salata,sen takia kehittynyt monta kieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 20:17

ihmisten välinen kommunikointi on kehittynyt niin monessa eristäytyneessä yhteisössä että lopputuloksena on monta ratkaisua (kieltä) selvittää asiansa naapurille