Otatko kantaa lehtien mielipide keskusteluihin

Mikä on päälehti alueellasi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 22:20

En, tämä saa riittää vaikka joskus selvät asiavirheet ärsyttävätkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 22:19

En, joskus oon kyllä aatellu sinne Ilkkaan kirjoottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:21

paristi on tässä vuosien varrella tullut sekin tehtyä, se alueen päälehti on Hesari ja kynnys on aika korkealla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:21

Kyllä, aina kun aihe ja/tai asia kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:22

Kyllä mieli on tehnyt uamulehteen kirjotella mutta tähän asti olen tyytynyt purnaamaan asioita vähemmän julkisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:24

Hesariin ei ole helppo saada sisään omaa mielipidettä, mutta olen kuitenkin onnistunut siinä aika mnta kertaa. On asioita joihin on pakko sanoa oma, painava sanansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 22:25

En ota kantaa lehtien palstoilla. Siellä on niin paljon poliittisia aiheita ja väittelyitä, joten tietämättömänä parempi pysyä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:52

En ota. Täällä näkyy olevan nykyisin liikaa sellaista.Tosin ei tule kuin ntuota ilmaispostia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:58

Minulle tulee Hesari vaikka se ei ole tämän alueen päälehti. En ota kantaa yleisönpalstoilla. Käyn kirjastossa lukemassa paikallislehden juttuja ja pyörittelemässä päätäni mielipiteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:59

Etelä-suomen sanomat. lehdessä on näppituntumalla palsta (myös netissä) sinne saa lähettää tekstareita. niitä on hauska lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 00:22

asiat kerkee mennä vanhaksi ennenkuin minä saan Hesrikelpoisen jutun aikaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 06:02

otan kantaa ,mutta en lehden sivuille kiejottele, vaan netissä kommentoin, ja meille tilee Turunsanomat ja Kunnallislehti joka ilm.2 viikos ja on empi paikalislehti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 07:29

Kyllä otan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 09:57

Nykyjään netin kautta,ennen ei kehdannut,nyt kätevästi netissä.Hesari,en tilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 11:57

Joskun olen noihin iltalehtien palstoille kirjoitellu, kun oikein pännii joku kysymys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 11:57

Harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:41

Enpä juuri.