Onko aktiivisin kyselyikä neljä vuotiaana?

Avainsanat: lapsen kehitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 18:43

Aktiivinen kyselyikä on minulla ainakin aina ;-) Jos ei kysy, niin ei voi tietää.

Lähteet:
Ihan oma lähde

Kysyjän kommentti

Jos ei kysy niin ei voi tietää, se oli hyvä sanonta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 21:57

Olen kuullut että 4-6 vuotiaina. Ja sen ikäisiltähän sitä yleensä kuulee ne vilpittömimmät kysymykset.

Lähteet:
mutu tietoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 21:59

Minä taas olen kuullut sekä omakohtaisesti kokenut että pahin/paras kyselyikä on 10v paikkeilla. Mutta lapsethan kyselee koko ajan jo ennen kuin oppivat puhumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 22:02

Kyselevät siihen asti kun oman perheen perustavat. Ja kyselyjen skaala on laaja, voitte uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:03

Musta tuntuu, että pahin kyselyikä on 43-vuotiaana. Missä olet ollut? Milloin tulet? Täytyykö taas lähteä? ja sitä rataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 22:30

Oma pikkusisko 8 v ei ymmärrä lopettaa kyselemistä olleskaa. Mutta kai se sit pahimmillaan on 4 v...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:53

Kyllä se näin taitaa olla,mut mie kyselen vieläkin alvariiseen,olen paljon yli neljän,eli kyselyikä jatkuu vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:58

kyselyikä on koko ikä...vai miten se oli?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 23:27

lapsenlapseni on 2 v ja kyselee jo ihan kummasti.. en muistanutkaan jotta se on tälläistä. Ei mu lapset kyselleet:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 00:30

joillakin se alkaa ensimäisestä sanasta eikä lopu koskaan, aiheet ja tyyli vain vaihtuvat kehityksen myötä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 07:32

Mielestäni se on 3-5-vuotias,joka kyselee jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 08:11

On se silloin ja joskus ei olisi jaksanut vastailla niin paljon, onko hämähäkillä sydän, miksi ihmisellä on 2 jalkaa jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 08:29

napsuikä taitaa lyödä vertoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:04

useimmiten alkaa jo kolme vuotiaana ja jatkuu ainakin seitsemän vuoden ikään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 10:23

Etkö ole kuullut elinikäisestä oppimisesta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 12:03

Riippuu lapsesta ja kun se alkaa jossain kolmen vanhana, niin se voi kestää ikuisuuden, eli jatkuva utelu senkun vain jatkuu, eli täälläkin palstalla on monta jotka vain utelee !!! ANONYYMINÄ, eli ei omalla merkillä kysellä, kuin normaalit tekee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 12:51

Lapsethan kyselevät pitkään.
Kokemusta on. Mutta noin 4 vuotiaana aloittelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:39

En tiedä. Minulla on nuorin tyttö, 12 v ja kyselee kyllä aivan hurjasti naisten jutuista.