Uskotko ennustuksiin,oletko käynyt ennustajaeukolla.kuulemassa tulevaisuudestasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 17:57

Uskon ,olen niin ,oikkein vedettävis..ja olen käynyt muutaman kerran..Ja Anonyymil, eiköhän se usko ol jokaisen ihan oma asia..uskoo mihin usko ja jos se tuo lohtua ,olkootkin vaik kivipaalu, ei pitäs kyl koskettaa ketää muuta, ku sitä ketä sihen uskoo..ihan oma jyrkkä miel pide nih..

Kysyjän kommentti

Vastasit oikein mukavasti miun ennustaja kysymykseen,valitsin se parhaaksi,hyviä ennustuksia siulle,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 21:56

En ole käynyt, enkä varmaan menekään. Never say never. Menisin varmaan jos uskoisin sellaiseen. Hupijuttuna voisin kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 21:58

Olen käynyt kerran. Tiesi jopa jotakin, mutta pistän sen sattuman piikkiin. Ei oikeesti voinut tietää minusta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:00

Olen kerran käynyt, täytyy kyllä todeta että on ennustajalla tietoa, moni asia on pitänyt paikkaansa.
(Kävin ihan tuntemattomalla ennustajalla Joensuussa)

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:04

En ole käynyt ja en myöskään usko. Tosin kantani saattaisi muuttua, jos ennustaja enempiä kyselemättä tietäisi jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:17

Lehdissä on ilmoituksia kokenut ennustaja.Mihin mahtanee perusrustua? Ennustaminen on vaikeaa, varsinkin tulevaisuuden enustaminen.Rahaa voi laittaa mihin haluaa.Minusta se on laji että kun tarpeeksi puhuu niin joku asia osuu oikeaan.Eli en usko, voin ennustaa itse tulevaisuuteni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 22:23

täytyy tunnustaa, että joskus katton horoskooppeja et onko menny oikein. emmä kyllä niihi "maailmanloppu tulee 2012"-ennustuksii usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:26

ei oikein sovi omaan filosofiaani, enkä ole käynnyt tämän 'ammatin' harjoittajien puheilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:54

haluaisin kyllä kokeilla ja ehkä uskoa joihinkin ennustuksiin. en ole käynyt kun olen ajatellut että liian kallista touhua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 23:03

Kavahdan sellaista. En ole käynyt enkä tule käymäänkään ennustajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 23:26

en usko vaikka tätini oli ennustaja eukko tamara maunonen.. en silti usko;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 00:31

ei oikein käy vitsistäkään, en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 07:33

En ole käynyt ennustajalla,mutta olen taipuvainen uskomaan kaikenlaiseen yliluonnolisee ja lehdistä luen aina ensin horoskoopit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:03

Kerran nuorena tyttösenä. Ennustaja ennusti korteista. Kyseli kamalasti ja ennusteli sitten minun vastausteni perusteella. Siksi osui joskus oikeaankin.

En usko ennustuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:45

Nuorena mentiin poikien kanssa markkinoilla mustalaisen telttaan eukko halusi ennustaa,ei ollut rahaa niin eukko ajoi pihalle,en se jälkeen ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 12:06

Ei ole tultua mentyä sellaisen luo, vaikka vaimo niillä onkin ravannut ja kehuu kuin hyvin ne tietää, mene ja tiedä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:02

Enpä usko edes horoskooppeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 17:30

Kaikki ns. ennustajat ovat noitia ja rahastajia. Eivät voi tietää mitään. Luoja Luojatar ainoastaan tietää kaiken. Luoja näkee syntymän ja tien jonka kukin kulkee ja mihin se
loppuu.Sielumme on iäinen.

Lähteet:
Usko yhteen Luojaan,ei mihinkään muuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 16:58

olen käynyt 4 kertaa ennustajalla, 2 kertaa kädestä ennustajalla ja 2 kertaa korteista. kyllä osaava ihminen tietää, kuten mulla on käynyt. molemmissa tapauksissa ennustajat ovat tiennet menneisyydestäni asioita, joita ei todellakaan tiedä muut kuin minä itse ja tulevaisuuden asioita on jopa toteutunutkin, sellaisia, mitä ei todellakaan uskoisi toteutuvan. molemmat ennustajat ovat jopa minun ennustamisen aikana sanoneet jostakin muustakin henkilöstä jotakin ja se on pitänyt paikkaansa. kummatkaan ennustajat eivät saaneet minusta mitään muuta tietoonsa kuin syntymä ajan ja horoskoopin. edes nimeäni en sanonut. eli kyllä uskon ennustuksiin ja yliluonnollisuuteen. juoru lehtien horoskooppeja en ota vakavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:38

En ole käynyt enkä aio koskaan käydä. Mielestäni se on jo ajatuksena karmea!