monta vuotiaita napsussa on ja mikä on teiän lempi karkki musta on :dumle-stars

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 22:47

kaiken ikäisiähän täällä on. ei ole lemppari karkkia mut tykkään hyvin paljon geishasta ja tavallisesta lakusta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 21:54

Luulisin että täällä on kaiken ikäisiä. Ehkä alakoululaisista ylöspäin.
Lempikarkkia on tervaleijonat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 21:55

Siis minkä ikäisiä, sitäkö tarkoitat. Täällä on ihan kaiken ikäisiä. 8 vuotiaista ihan vanhoihin mummoihin ja vaareihin. Mulla ei oo lempikarkkia. En oikein tykkää makeasta. Joskus kuitenkin syön lakua. Se on aika hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:06

Monen ikäisiä ihmisiä, lempikarkkejani ovat kaikki salmiakit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 22:22

itte täytän 15, mut eiköhän täälä kaiken ikääsiä oo. ehkä eniten aikuisia aktiivisina käyttäjinä, luulisin. määki tykkään dumleista ja sit suklaasta ja turkinpippureista. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:28

semmosia kun on just oppinut kirjottamaan ja sit semmosia jotka just vielä näkee lukea ja kaikkia siltä väliltä, tumma suklaata sen pitää olla jos makeista puhutaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:48

Minä taidan olla jo joulupukin muorin ikäinen...kai vanhin napsulaisista. Mutta kyllä minunkin suussani vielä karkki sulaa. Suklaa- tai jogurttirusinat ovat minun herkkuani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 23:25

48 ja ostan aina kun ostan karkkia.. tätä kermakarkkia.. ootas nyt,... jees, fatzeri omaria! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 00:41

Olen kait aivan ikäennätys täällä napsussa,profiilista näkyy. Laku on aina maistunut mulle.Joskus kauan sitten oli
myynnissä sellaista karkkia jonka nimi oli kärrynpyörä, se oli hyvä. Ehkä ei maistuisi enään.Sisu pastilli on nyt OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 07:35

Täälä on kaikenikäisiä.Lempikarkkini on Fazerin Vihreät Kuulat - siis marmeladi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 08:14

Monenikäisiä nuorimmat ovat 8 v ja on täällä 80 vuotiaskin.Minä tykkään kaikesta suklaasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:06

Tykkään lakritsasta. Aika vanha mamma minäkin olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 16:56

Jos haluat tietää ikäni ,niin 50 ja risat ja karkki on kyl tummasuklaa njam,mut nyt korvaan sen herkun viinirypäleillä, kun suklaa karkas käsistä, eli söin kaikki kerral mitä levyssä oli...nyt suklaast pausii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:28

lempikarkki on joku väkevä ufo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:37

Minä oon jo ikivanha sinun näkökulmastasi, mutta karkkia syön silti. :)
Ehkä parasta on king kong-salmiakki tai suklaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 10:03

nuori ja kai se lempi karkki on varmaan suklaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 08:22

Ihanasti näyttää olevan kaiken ikäisiä,minulla se viisikymmentä lähenee kovaa kyytiä,Kovat salmiakit ja tumma suklaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 18:26

siis kaiken ikäisiä, tosi paljon tosi vanhoja, mutta löytyy niitä kaikenikäisiä kakaroitakin