Onko teilläpäin flunssaa

Mulle ainakin eilen iski kaamee flunssa nyt vähän helpottaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 21:51

Tänä aamuna alko aivastelut, tietysti näin viikonlopuks. No, toivotaan ettei tästä tän kauheempaa tautia. Paranemisia muillekin flunssaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 21:52

Eipä ole ainakaan tutuilla, saati itsellä. Vielä se kerkiää tännekin. Kauhulla odotan, kun ottaa aina flunssat niin koville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:30

pari viikkoa sitten käväisi tossa viereisellä petillä, mutta sitten jätti vainon kesken ja häippäs jonnekkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 22:32

poskiontelot täynnä räkää ;//

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:42

juu olen itse ollut jo jouluaaton aatosta asti flunssassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 23:23

on jo sairastettu pohjanmaalla päin.. ihka oikea infulenssa.. 40 kuume, särkee, yskittää ja kaikki herkut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 07:36

Onneksi ei.Käytän valtavasti erilaisia vitamiineja.Nappaan ne aamuisin,eukä flunssa ole päässyt tulemaan vuosikausiin.
Nyt on pakko koputtaa puuta.Kop kop.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:08

Vielä ei influenssa aalto ole tänne ennättänyt. Lapset ovat olleet vielä terveitä.Minuun ei yleensä influenssat eikä flunssat iskekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:12

Kyllä on tosi pahasti iski koko perheeseen,alkoi jo ennen joulua ja vieläkään ei olla kaikki kunnossa,pirullisen sitkeetä tautia,välillä tuntuu paranevan ,mutta seuraavana päivänä kuume palaa ja nenät vuotaa,kurkkukipu on ollut ilkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 11:06

Olen saanut inffulenssa rokotteen toivottavasti olen turvassa siltä,nuhaa ja yskää on kyllä ollut,mut nekin on nyt kärsitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 12:08

Taitaa olla, kun kadulla kävelee, niin aina jossakin kulmalla joku pärskii ja aivastelee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 17:01

On tääl meil ollut, ja kun pari tervet päivää,niin se taas iskee, kyl sellaset 3 kertaset lentsut..viel on yskä muistona, mut se kenties on niiden tupakoitsijoiden yskää ja minä polonen joudun kärsii,kun itse en polta,mut sisko kyllä, ja saakin ottaa tän yskän köh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:29

kyllä on, minä ja mieheni ollaan sairastettu molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:36

Alkoi loppiaisena ja nyt alkaa olla jo ohi. :)
Pikaista paranemista kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 18:27

meilläkin päin on pyörinyt, ei nyt pahemmin ole kohdalle osunut tänä vuonna