Näetkö paljon unia ja muistatko ne vielä aamulla hyvin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 01:05

Minä näen unia joka yö. Ne ovat olleet lähes aina oikein hauskoja... Hyvin erikoisia ja absurdeja. Sellaisia että tekisi mieli vain jatkaa uneksimista eikä herätä "vielä". Muistan myöskin aina. Joka aamu. Sinänsä harmi että olo ei tunnu niin levänneeltä.

Kysyjän kommentti

Äänestin Velmu siun vastauksen parhaaksi miun uni kysymykseen,kiitos vastauksestasi ja hauskoja unia edelleenkin terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 21:46

Näen paljon unia, mutta pätkii tuo muisti unissa samalla tavalla kuin muussakin elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 21:48

painajaiset muistan hyvin se inhottaa ja hyviä unia en enää aamulla oikein muista se ärsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 21:50

Osan muistaa todella hyvin. Saa siitäkin päiväks ajateltavaa kun kelaa mitä kaikkee duunannu öisin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 21:53

Kyllä todella näen ihan hirveesti unia, joskus aamulla tuntuu kuin olisi elokuvissa käynyt, yleensä aamulla heti herättyäni muistan unen, ihan pitää miettiä herätessään että olikohan tuo totta. Ihmellistä on unimaailma todella. Painajaiset kauhistuttaa. Se on ihmeellistä miten unessa kaikki on niin aitoa.

Lähteet:
Oma uni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 22:25

Kyllä, kirjotan niit joskus ylöski. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:33

ajoittain melko paljonkin, liittyy yleensä jollain käsittämättömällä tavalla päivän ponnisteluihin, muista ja suuresti helpottunut herätessäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:40

näen useasti unia.muistan joitakin aamulla mutta mieleen on jäänyt kaksi unta jotka muistan vaikka aikaa on mennyt ainakin 18 vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 23:06

Näen jonkin verran unia, joita en muista aamulla. Mutta joskus unesta jää tunnelma tai ahdistus mieleen joka vaivaa koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 23:21

huonosti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 00:34

yhäti aina vaan semmosia joista ei puhuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 07:38

Näen unia,enimmäkseen painajaisia.Herään niihin öisin ja muistan ne selkeästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 08:16

Kyllä näen aina jos minulla on jotakin huolta ja murhetta, painajaisia tai että putoan jostakin korkealta ja narisutan hampaitani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:11

Kyllä ja kyllä joskus muistankin. Joskus kun joku ihminen tai tilanne tulee oikeasti eteen, saattaa unikin yhtä äkkiä tulla mieleen ja sitten sen kerron ja naurua piisaa, se on yleensä se uni, niin hupsun hauska..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:18

kyllä näen,jos mietin unta hetken herättyäni muista kyllä,toiset unet ovat niin omituisia,että koitan selvittää mistä niisä oli kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 11:59

Lähes joka yö,osan muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 12:10

Välillä tulee kaikenlaisia unia ja sitten taas pikkuinen preikki ,eli ihan on tyhjää pitkään, voi olla ettei niitä anneta muistaa, mutta ,mutta......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 17:07

Näen joka yö ja funtsin niit päivät ja jopa näen ns, tulevakin,en tiedä, mut sit kun tulee esim,jotain surua, ei se olekkaan minulle uutta, van jo tiesin sen,,en ol noiya, mut jotenkin itseänikin pelottaa..välillä kyl herään siihenkin, että nauran ihan katketakseni ja siitäkään ei sit tule loppua, joten menee yö nauruks..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:30

näen aika paljon, mutta harvemmin muistan niitä aamuisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:32

näen paljon ja lyhyessäkin ajassa. en kuitenkaan herättyäni muista paljon yhtään koko unesta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 17:01

taitaa olla tuo mielikuvitus niin vilkas, et unia tulee nähtyä melko paljon. osan muistaa liiankin hyvin ja luulee niiden olevan herättyään ihan tottakin. sit joskus tulee sellainen tunne, et jotakin mielenkiintoista unta on nähnyt, mut ei millään muista siitä mitään. painajaisissa useimmiten tulee herättyä keskellä unta ja on saattanut huutaakin ääneen..(mies ystävä kertonut)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:36

Näen paljon unia ja osan muistan aamulla ja jotkut varmaan loppuikäni. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 19:22

Joskus harkitsin että kirjoittaisin päiväkirjan sijasta unikirjaa. Sitä olisi hauska lukea jälkeenpäin.