Missä on Euroopan paras eläintarha?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 22:26

Mielestäni Ruotsin Kolmården kuuluu edelleen eurooppalaiseen parhaimmistoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 20:51

kurjenpolven päiväkoti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 22:33

ähtärin eläinpuisto, muualla en sit oo käynykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 23:53

Korkeasaari tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 07:47

Kyllä se on Korkeasaari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 17:30

Olen jottai paikoi kattellukki ulkomail ja kivoi kaik, ku elukoist tykkää, mut kyl kaikkein enite olen käynny Zoolandias ja itku tuli ,kun FANNI norsu läx, nyt jo sekin rassu eläinten taivaas..siel on kivoi eläimii..käykääpä kun liikutte turun kuppees..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 21:00

Aivan oikeasti paras eläintarha löytyy Tallinnasta. Eläimillä on asialliset tilat, eksoottisille eläimille on omat trooppiset osastonsa, jotka ovat sisustettu oikeilla tropiikin kasveilla. Alue on laajahko ja istutuksien määrä on valtaisa. Kannattaa käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 15:25

Wienissä oleva eläintarha oli kyllä aika huippu! Sitä suosittelen lämpimästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 20:14

ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan, ehostettu KOrkeasaari on ihan riitävän hyvä