Hauskin seuraleikki?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 00:32

Kaksi mietä juo kossupullon molemmat.toinen meneen piiloon ja tinenarvailee kumpi on piilossa

Lähteet:
Suomalaiskansallinen seurapeli

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 20:26

Afrikan tähti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 21:21

Leikki...? Siitä en osaa sanoa, mutta paras seurapeli on alias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:16

Pelejä on tullut todella vähän pelattua, myös leikkejä. Leikkinä se puollonpyöritys on kai perinteisin ja sitä tullut joskus nuorempana pelattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:19

kaikki sanaleikit ovat kivoja..mutta niitä ei ole tullut kuin kouluikäisenä viimex leikittyä. yksi lautapeli on kanssa hauska nimeltään sanamania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 08:01

Tuosta kysymyksestä tuli mieleen,etten ole pelannut mitään seurapelejä vuosikausiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:26

Piilosilla olo, avaimen kätkeminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 10:48

Oliko se nyrkkihippa, vai mikä se oli?

Lähteet:
Suomalaiskansalliset surapelit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:15

En tie mikä lie tuo nyrkkihippa,? aikas pelottavan kuulone peli on..Pellannut viimeksi Hottelli peliä, siinä ostetan tonttei ja rakennetaan hotellei ja rahastetaan hot.asukkaitta oli hauska surapeli, krokettia pellattin pihapeleinä.. Nämä pelejä, mut leikki..Sokkoleikki silmät sidotaan ja arvataan kuka on se jonka saa kii, en nyt justtätä pellannut, mut nuorena tyttönä kylläkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:25

Afrikan tähti, alias, huojuva torni ja jotkut korttipelit. Seurahan sen hauskuuden tekee. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 14:19

Ei ole tullut pelattua mitään seurapelejä vuosiin. Lapsuudessa ja varhaisnuoruudessa kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:45

Kai se Alias on kivoin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:17

kun lehtiä lueskelee, niin tulee mieleen tulee, että suosituin taitaa olla tuo "salarakkaiden paljastelu"