heips olen lähdössä elokuussa 09 barbatille ja haluaisin tietää paikan shoppailu tarjonnasta sekä yö elämästä. kiitos :D

Avainsanat: barbati shoppailu korfu yöelämä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Muut vastaukset

Nea
Vastattu: 20.06.2009 - 20:37

Hei,
olimme vuosi sitten Barbatissa. Paikka on tosi kaunis ja aivan loistava rantalomailuun. Itse Barbatin kylä on melko pieni. Shoppailumahdollisuuksia ei juuri ole muuta kuin turistikrääsää, joten kannattaa suunnata bussilla Korfuun, pääkaupunkiin. Barbatin ohi menevät bussit ovat "pitkän matkan" busseja, joten niissä on mukava matkustaa helteelläkin. Matka pääkaupunkiin kestää alle puoli tuntia eikä ole kallista. Bussien aikataulut eivät sen sijaan ihan pidä paikkansa, odottelimme bussia 35 asteen helteessä yli puoli tuntia...

Myöskään Barbati ei ole bilemesta, vaan iltaelämästä nautitaan hyvän ruuan ja seuran merkeissä paikallisissa tavernoissa. Ruoka on siellä todella hyvää. :)

Barbati ei ole ehkä shoppailijan eikä bilettäjän kohde, mutta aivan upea rantalomailuun. Suosittelen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 23:46

moi!minäkin olen lähdössä 07.08.09 Korfulle.olen viikon,mutta tiedä vaikka törmättäis siellä...t.Harri