raha yksikkö?

paljonko yksi liira on euroissa? Dollareissa? Oon Seko..

Avainsanat: marmaris turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 16:54

1.00 Turkin uusi liira = 0.47 € = 0.62 $.
Tuolta voi kattella lisäinfoo. :)
www.ratesfx.com/rates/rate-c...er.fi.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 16:52

100 EUR = 213.33 TRY
1 TRY = 0.47 EUR

www.guru.fi/valuutta/?sum_eu...Y+-+Turkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 17:03

Turkin liiroja kannattaa vaihtaa vasta paikan päällä, kurssi on usein parempi kuin kotona. Rahaa ei kannata vaihtaa lentokentällä Turkkiin saavuttaessa huonon vaihtokurssin takia. Matkakassana suositellaan euroja. Monissa myymälöissä voi maksaa myös muilla valuutoilla, kuten euroilla.

Lähteet:
www.finnmatkat.fi/lomakohde/...=kesa-2009 - 70k

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:27

1 EUR = 2.163 TRY (euro / Turkin uusi liira )
1 EUR = 2.163 TRY 1 TRY = 0.462 EUR
Valuuttakurssit päivitetty 25.01.2009 14:12 - Napsu valuuttalaskuri

www.napsu.fi/matkailu/valuut...orm1=Laske

tuosta voi ottaa osviittaa, mutta tosiaan vaihtopuuhat kannattaa jättää mahdollisimman myöhään, vaikka vasta paikan päällä

(pahimman inflaation aikana vaihtelin tarverahoja kahdesti päivässä, iltapäivällä jo sai enemmän liiroja kuin samalla rahalla aamupäivällä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 18:04

Marmariksella pärjää mainiosti euroillakin. Apteekki ja paikallinen (sögytlymarket) huolivat vain turkin liiroja, mut markkinoilla, pikkumarketeissa ja basaareilla ottavat eurot mielihyvin vastaan. Muista Tinkiä. Mä olen aina laskenut noin arvion, 1e=2 liiraa ja sillä pysyy suurinpiirtein laskuissa. Mielestäni ei kauheasti kantsi vekslata noita rahoja. Hotelli vaihtaa myös valuuttaa päivän hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 09:20

siis kannattaa käyttää aina liiroja. jos maksat euroilla niin häviät aina.