Kertokaas joku oikeen hyvä unensaantivinkki, kiitos! :)

Tarvetta nimittäin olisi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 16:39

Kuulemma oikein tylsä kirja auttaa. Ja syö hiukan ennen nukkumaan menoa jotain pientä iltapalaa. Pistä lämpöset sukat jalkaan. Kyllä se uni tulee sitten.

Kysyjän kommentti

ja sehän toimi! :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 16:30

Tuhti iltapala ja mukava kirja. Luet hetken aikaa (ei mikään jännäri, jota pitää seurata) ja sammutat valon ja ajattelet mukavia. Annat ajatuksen vaellella kohti ajattelemattomuutta. Kyllä se siitä sulautuu uneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:39

Viimeyönä kaiken kokeilleena voin sanoa että ei se väkisin tule..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:40

Tuhdin iltapalan sijaan suosittelen lenkkia happirikkaassa ilmassa. Kunnon ulkoilu auttaa yleensä kaikkein eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:56

Jos se ei tule niin ei tule.On tullut valvottua aseampi yö tai nukuttu koiranunta että kuulee kaikki.Mikäli se kestää peräkkäin useamman vuorokauden (ethän ota päkkäreitä) niin kannattanee hakeutua lääkärin puoleen.Tietysti stressi,elämäntilanne ym. asiat voivat pyöriä mielessä varsinkin yöllä.

Lähteet:
Kokemusta on vastaavasta asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 17:42

Niin tylsältä kuin se kuulostaakin: kokeile laskemista 100-0 uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.. Lopulta huomaat ettet oikein pysy enää laskuissa mukana ja sen jälkeen nukahtamisessa ei yleensä kestä kauaa. Itselläni tämä ainakin toimii, sillä usein sängyssä maatessani päässäni pyörii niin paljon asioita etten pysty sen takia nukkumaan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 18:40

akkari käteen ni nukahtaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 21:37

Itse saan unen lukemalla kirjaa vuoteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:06

mun ei tarvitse kun mietiskellä seuraavan päivän askareita ni kylläpä uni tulee ripeään. tai sitten täyttelen ristikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 23:01

vedä hirveet kännit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:29

Hyvä rentoutuminen(käytä vaikka valmiita äänitteitä apuna)ennen nukkumaan menoa,mukavien asioiden ajattelu rauhoittaa mielen päivän touhuilta,syvään hengittely hetkenaikaa ja kamomilla tee on hyvä,sekä lehmuksenkukka tee ja monesti kimppu kanervan kukkia tyynyn alla tuo hyvän tuloksen.Huone jossa nukkuu ei saa olla kuuma ja tunkkainen,kunnon tuuletus illalla tekee terää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:39

Vaikea neuvoa kun itse sellane sängys kierreskeliä. mut käyn saunas, otan lasin tai kax valkkarii.nin kyl nukkuttaa aamuun asti, mut en kyl joka ilta jaksais saunoakkaa..et neuvoja kehiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:14

Minulla oli vähän aikaa sitten uniongelmia ja kysyin samaa asiaa. Kaikki silloin saadut vastaukset olivat hyviä, mutta parhaiten toimi neuvo, että syö makeaa ja uni tulee. Parina iltana tein niin ja hyvin toimi! :)