Onko NAPSULAISIS Elvis Faneja? Täs eka !!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 18:23

Kyllä fanitan Elvistä. Muistan aivan tarkasti kun ensikerran kuulin Elviksen äänen radiosta,vuosi oli 1955.
Ei sitä tunnetilaa voi kuvata, oli kuin jokin sähköisku.Jos olette katsoneet leffan Populäärimusiikkia vittulanjängältä,
siinä on kohtaus kun rock musiikki tuli ruotsin Pajalaan,(-70luvulla), jotain sellaista se oli.

Lähteet:
Populäärimusiikkia vittulanjängältä, Mikael Niemi,

Kysyjän kommentti

Kiva kuulla et meit fanei näinkin monta ..parasta ei kunnol voinut valkat joten kiitoksia kaikil!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 14:51

Olin nuorena, ja olen vieläkin. Vähän aikaa sitten kuuntelin you tubessa Elviksen kipaleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 15:57

Kyllä sitä on oltu ja olen edelleenki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 16:06

en mä ny mikää fanaattinen fani oo, mutta kyl sitä kuuntelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:19

Elvis elää! Ainakin minun muistoissani. Minä hurahdin Elvikseen nuorena ja kuuntelen hänen levyjään vieläkin vaikka musiikkimakuni on noista nuoruuden päivistä muuttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:32

Kieltämättä on tullut juuri kuunneltua Elviksen kokoelmalevyjä. Hyvin svengaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 17:56

Nykyajan r&b ja poppi purevat minun musiikkimakuuni Elvistä paremmin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 18:12

Jep. Muttei oo Boy Georgea ja Culture Clubia parempi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 18:41

tästä osotteesta ei ainakaan löydy :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 23:47

Kyllä siihen aikaan kun osteltiin EP-levyjä ja laitettiin Brylcreemiä lettiin, on päässyt innostus vähän laskemaan niistä päivistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 09:22

Elviksen levyjä ainakin sata kotona.