Oletko kilpailuttanut sähkösi?

Avainsanat: sähköenergia kilpailutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 14:42

En ole, mut tarvis kyl, on nin kallist, onneks on läm.pumppu, pysyy hinta saman,kuin silloin kun ei olut,.joten säästöt menee korotuksiin.. sory lipesin vastaukses,mul niin tyypillist..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 16:06

E... O_o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:13

Joka vuosi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:17

Enpä ole. Isännöitsijätoimisto tekee sen kokonaisvaltaisesti.Eli puhutaan melko suuresta energiamäärästä.OK- ja pientaloissa se on varmasti syytä tehdä.Sähkön siirto+ sähköenergian hinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:25

En ole kun asun kerrostalossa. Jos omakotitalon omaisin, niin silloin kaiketi kannattaa tehdä. Joskin en tiedä onko niissä niin paljoa eroja sitten pitkän päälle kun hinnat vaihtelevat jatkuvasti kaikilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:34

Yhtenä vuonna sitä tutkailimme ja ei siinä niin paljon edullisemmin olisi saanut ,kalliimmalla kylläkin. Eilen uusimme allekirjoituksella sopimuksemme 1 vuodeksi eteenpäin, jos emme olisi sopimusta hyväksyneet hinta olisi noussut ensi kuussa, tässä on nyt joku turva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:42

Kyllä. Vastaus oli että tällä hetkellä emme pysty tarjoamaan halvempaa sähköä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:45

Aikaisemmin ruotsissa asuessa kyllä, mutta nyt ei ole mahdollisuuksia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:50

Olen kyllä, tosin vaihtoon on vaikuttanut sekin mistä on saanut muitakin etuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 19:15

kyllä ole uutena kuluttajana sain tammikuun ilmaiseksi ja kiinteä hinta kaksi vuotta lisäksi otin vakutuksen ,yksi euro kuukaudessa jos markkinahinta putoaa laskee myös minun ostamani sähkönhinta.säästö edelliseen paikkaan noin 200 e vuodessa kulutus 10000 kw vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 23:49

meilläkin se on isännöitsijätoimiston hommia, vähän isommalla porukalla parempi lopputulos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 12:02

Kyllä,mutta hankalaa koska siirtomaksut eivät ole mukana kilpailutuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:12

Kerran, mutta varmaan tarttis tehdä se uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
jem
Vastattu: 20.01.2009 - 15:01

en vielä,aikomus on