Hei kaikki Napsun kissaihmiset,Saako teidän kissanne oleilla ruokapöydällä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 16:42

Miauu, olen Vilma ja en saa olla ruokapöydällä. Niin opettivat minua pienenä, mut joskus yöllä menen nukkumaan ihan keskelle pöytää. Jaa miksikö? Siinä on niin hyvä vahtipaikka ja kun se on kerta kiellettyä se on tietennii ihanoo. Aamulla, kun ovat kahvilla saan nostaa etukäpälät nätisti pöydän reunalle ja katsella. Antavat ne sitten minulle herkkuja kuten esim. juustoa, pullaa ja riisifruttia..penkille pitää kyllä laskeutua syömään. Voi kissan viikset, elämä kissana on mukavoo.

Lähteet:
Vilma-kissa

Kysyjän kommentti

Äänestin siun vastauksen parhaaksi miun kissa kysymykseen,kerroit niin elävästi omasta kissastasi,kun meidänkin Onnipoika tulee aina katsomaan ja nuuskimaan mitä meillä on lautasella,aina pitää antaa nuuskia ja pieniä maistiaisia.Elävä vastaus kiitos siitä terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 14:09

Kyllähän se sais, mutta ei tunnu viihtyvän ruokapöydällä. Tainnut saada entisessä kodissa hyvän kasvatuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 14:16

Nyt ei ole omaa kissaa, mutta ei sentään ihan joka paikkaan tarvitse päästä, ruokapöytä on yksi niistä paikoista jonka toivoisi olevan kissavapaa vyöhyke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 14:19

Ei missään nimes, mut kun selän kääntää, nin jo siel ollaa jakamas meitin ruokii,ainakin isännän lautases ain parempaa,kuin omas kipos..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 14:30

Hullujako ootte, pitää sitä olla kissallakin rajat ja tuore liha pois pöydältä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 15:04

Ehdittomasti ei. Kotoa lähdön jälkeen keksii kyllä kaikki koiruudet.Ainoa mitä pelkää on sanomalehti.Niitä levitellään paikkoihin mihin kissalla ei ole asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:00

Ei saa olla , mutta yksinään kun ovat kuljeksivat missä vaan, joskus tiedän jättäneeni kumilenkin pöydän päälle, ja se löytyy palasina lattialta eli käry kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:14

Ei missään tapauksessa jos ei sitten salaa oleskele kun ollaan poissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 16:22

kyllä meillä saa. ei siinä mitään pahaa ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:25

Minulla ei ole nyt juuri kissaa. Ei minun entinen kissani pöydälle pyrkinytkään vaan sillä oli oma ruokapaikka tiskipöydällä. Tämä järjestely siksi, että meillä oli koira samanaikaisesti ja ne osasivat kyllä härnätä toisiaan ja söivät kiusallaan toistensa ruuat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 18:42

joo kyllä ne oleskelle ellei siinä syödä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 18:57

kyllä saavat olla,mutta ei ruoka-aikana,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 18:59

Ei saa, välillä kyllä salaa siellä oleilee ja muutenkin hyppii kaikissa kielletyissä paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 20:20

no ei todellakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 20:26

Meidän kissa saa, koska meillä on myös koira niin ettei koira syö kissanruokaa.. HUOM! Koira on vasta pentu!!! Niinku silloin mun kysymyksessä kaikki sano että laittais pöydälle koiranruon vaikka koiramme ei osaa hyppiä ja kissamme osaa!

Lisätty: 16.01.2009 - 20:35

Paitsi emme päästä sitä ruoka pöydälle mutta meillä on sellainen pöytä missä on hedelmät ja tollee niin sinne..

Lisätty: 16.01.2009 - 20:36

Ei siis tiskipöytä..

Lähteet:
Oma mielipide.. ja Tieto!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:33

ei se kovin mukavaa oo ku kissa kiipee pöydille vaikka kovasti se tuntuu viihtyvän ku on kukkia maljakossa. niitä pitää aina päästä räpläämään. parhaillaan nyt kissani istuu kukkapurkissani ja yrittää tiputtaa liviön lehtiä :'D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 17:09

meillä kissat saa oleskella ihan missä vaan, myös ruokapöydällä, MUTTA ihan pienestä pitäen olen opettanut jokaiselle, et silloin kun me itse ollaan syömässä, kukaan ei saa silloin olla pöydällä ja kaikki tottelee sitä todella hyvin. ne tajuaa heti, kun olen kattamassa pöytään lautasia ja mukeja ne hyppää ilman hätistelyä pois ja sit kun ruokailu on ohi ja astiat hävinneet pöydältä, kaverit kapuaa pöydälle (meillä näet pöydän päältä näkee sopivasti ikkunasta ulos, saa tiirailla lintuja ja oravia:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 05:53

Käytännössä saa, periaatteessa ei niin mielellään. Harvoin näkee kattia pöydällä; joskus ajan sen pois ja toisinaan en :D Johdonmukaista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 13:05

yritetty on opettaa, ettei käy herkuttelemassa seisovastapöydästä, ruokailua ei katti häiritse vaan on kuin koirat kiltisti odottelemassa josko jotain saisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:40

Meidän kissa loikoilee aina pöydällä ja katselee ikkunasta ulos,mutta ruoka-aikana sillä ei ole sinne mitää asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 02:51

Ei saisi, vaan ovatpahan silti. kolme vastaan yksi niin minkäs teet.