miten saan naiseni leppymään koska suututin sen eilen?

olin eilen allapäin ja se suuttu ku en sanonu sille mitään ku pelkäsin et se suuttuu ja niin kuitenkin kävi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 11:19

Anteeksipyyntö on maailman paras konsti. Suomalaiset sitä vain osaa huonosti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 11:21

Mene 1 ruusun kans, tai kukkien, ja pyydä oikein kauniisti anteeksi, mut toisaltas jos olit masis eikä se johtunut hänestä, niin selitä vain miksi olit masis,saat toki olla masis ain sillo tällö, mut ei turhast kannata, VIE HÄNET VAIKKA sit syömään jonnekkin romanttiseen paikkaan,,Mut viel ihmettelen miten voi suuttuu, jos toinen masis, ite kyl koittaisin piristää, no keskustele kuitenkin...hänen kans, onnea yrityksel!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 11:42

Anteeksipyyntö ja pieni selitys eilisestä käytöksestäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 12:02

Yllätä naisesi jollain sellasella ,mistä tiedät hänen pitävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 12:12

Eikö ole parempi ajatella ensin ja sitten toimia, eli ei pidä tehdä typeriä temppuja, niin ettei kukaan suutu, eikä sitten tartte maailmalta apuu hakee!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 12:57

Sanallinen anteeksipyyntö. Mitään kukkasia ja muuta ei tarvi. Mutta jos loukkaus oli vakavampi, silloin joutuu tekemään työtä enemmän asian korjaamiseksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 13:57

Pyydät anteeksi käytöstäsi, ja selität miksi olit masentunut. Ja sano vastaisuudessa, että sinulla on nyt huono hetki, niin ei tule kummallekaan sitä suuttumisvaihetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 15:21

anteeksipyyntö ainakin..ja vie hänet syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 16:08

kukkia ja suklaata ihan saatanasti, tässä ei mitkää pikkukukkaset auta! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:23

En suosittele lahjontaa.Pikku halaus äläkä jatka jos osoittaa mieltään.Aika tehnee tehtävänsä.

Lisätty: 16.01.2009 - 18:48

Hyvä kysymys ja tarpeellisia vastauksia varmaan meille kullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 16:41

Aikaa minäkin neuvoisin. Lahjonnastakaan kaikki eivät pidä. Anteeksipyyntö on tärkein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 18:19

Pyydät anteeksi suusanallisesti. Jos toinen purkaa pahaa mieltään, et puolustele ja selittele mitään. Kuuntelet vain.

Sinä olet tehtäväsi tehnyt kun pyydät anteeksi. Toisen osapuolen vastuulla on se kuinka hän asian ratkaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 19:01

tee,sitä mistä naisesi pitää,siivoa tiskaa ja kaikki koitityöt,hemmotele täytä piemätkin toiveet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 12:07

Osta kultainen koru kullallesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:25

anteeksipyyntö ensin ja sitten jotain kivaa yhteistä tekemistä.