Tarkastatko kaupan kassakuitin huolellisesti,varsinkin,kun sinulla on ollut paljon ostettavaa,vai luotatko kassaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 23:19

Kyllä, varsinkin jos on ollut jotain paljousalennuksia tai kuponkitarjouksia.

Lähteet:
Pakkomielle

Kysyjän kommentti

vastasit kassakuitti kysymykseeni asiantuntevasti,vastauksesi oli paras mielestäni.Kiitos siitä terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 23:14

Kyllä aina tarkastan, viimeistään autossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 23:16

Luotan yleensä kassaan. Kotona tarkistan jos muistan. Yleensä en enää muista. Joten hömelö saa ansaitusti, jos peritty liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 23:21

En enää. Paitsi käydessäni yksin kaupassa. Joku kanssaeläjä joskus aikanaan sai kuittien tavaamisesta kuulemma traumoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 23:25

Justhan tämä sama kysymys oli... Lasken mielessäni loppusumman ja jos poikkeaa siitä paljon niin selvitän miksi. Tosin kassa kun vetää viivakoodin niin sen näkee heti näytöltä mikä on hinta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 23:25

kuitit on kyllä tallessa (turhankin pitkän aikaa) mutta tosi harvoin tulee tarkistettua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 23:47

Ilman muuta on kollattava, sillä ihmisiä on kassanhoitajatkin ja virheitä voi tulla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 05:24

Kyllä katson aina, kassojen lähellä että voin heti reklamoida jos virhe on käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 06:39

Kyllä, olen usein oikonut kasoja, kun hinta tarj. on hyllys eri, kuin kassakuitis, joten aina ja kassan luona,et heti voin korjata virheen,no ei noi kuiteska joka päivässi ol, mut kuitenkin ..ikävii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 07:39

Kyllä kuitteja tulee tarkisteltua ja säilöttyä aina vähän aikaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 08:21

Yleensä heti käytävällä kassan jälkeen.tämä kysymys oli jo esillä tässä kuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 09:49

Tarkastan,mutta joskus se unohtuu.Varsinkin,jos kaupassa on kova ruuhka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 10:01

kyllä se tulee tarkistettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 11:05

en tarkasta koska oon ollu kassalla töissä niin oon luottavaisin mielin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:05

Tarkastan kassalla samaan aikaan kun kassakone lukee viivakoodeja.
Miten musta tuntuu ,että olen jo vastannut tähän kysymykseen?