Kuinka usein ootte vaihtanu raitisilmasuodatinta?

Avainsanat: suodattimista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 22:37

Silloin kun huoltokirjassa sanotaan, että se pitää vaihtaa=)

Lisätty: 16.01.2009 - 00:02

Joo, ei kai sitä nyt ihan niin useasti tarvitse vaihtaa. Silloin, kun ostin nykyisen autoni vaihatin kaikki suodattimet ylimääräisesti, koska autossa haisi ihan märälle koiralle. Minulla tulee kilometrejä vuodessa 30tkm. Ja silti sitä ei vaihdeta useammin kuin huoltokirja sitä suosittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 22:40

En koskaan,sillä huollossa se hoituu.Ilmanputsari ja raitisilmasuodatin kannattanee vaihtaa syksyllä kun pölyinen kesä on ohi.

Lisätty: 15.01.2009 - 23:16

Kilometrejä tulee vuosittain murto-osa tuntemattomaan nähden,joten pysynemmemmen varmaa molemmat kannasamme.

Lähteet:
Oma oletukseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 22:53

Pari kolme kertaa vuodessa. Suosittelen sen vaihtoa,koska sisäilma alkaa muuten tuoksua tunkkaiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 23:06

Vaihdettu viimeeksi viimesyksynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 23:26

määräaikaishuollon hommiksi on jäänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 00:06

En vaihtanut sitä kertaakaan edellisessä autossani noin 40'000km aikana. Tarkistin sen vuoden välein ja ei ollut mitään syytä vaihtaa. Uusi oli takakontissa usean vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 00:19

En itse vaihda, sillä taitaa olla vielä aika hankalassa paikassa monissakiin merkeissä, eiköhän huoto pojat ole senkin tehny kun ohjeet sen vaativat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 06:42

Huoltomiehet hoitaa koko auton ja vaihtaa, jos tarvis....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 08:02

Nykyisessä autossa kerran vuoteen huollossa,edellisessä autossa ei edes ollut suotadinta ensikään mitä olis vaihtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 09:50

3 kertaa vuodessa.