Jos kysyn, ihanat ihmiset vastaavat, onko lupa vastaamalla omaan kysymykseeni kiittää tai kysyä aiheesta lisää?

Avainsanat: miten kiittää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 21:39

tottahan toki, periaate näyttäis olevan, että kaikki mitä ei ole erikseen kielletty on sallittua

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:41

kai ny. ;>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:44

Kyllä sitä voi ja eikös kysymystä voi tarkentaa ja muokata vielä sen jo kysyttyäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:45

Olet fiksu ja kohtelias. Minä kysyin anneneelta lisätietoja. Päähäni ei pälkähtänytkään ettei niin saisi tehdä.

Tässähän se nyt selviää, olenko toiminut möllkvististi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:50

Kyllä kiittää saa. Sehän on ihan kaunis tapa. Ja lisää voit aina kysyä, tai tehdä jo olemassa olevaan kysymykseen lisäyksiä. Kysymyksesi alla on kohta muokkaa tai lisää tietoja. Taitaa olla puoli tuntia aikaa tehdä niitä muutoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:50

Omaan kysymykseen EI VOI VASTATA. Kysymystä (siis otsikkoa) voit tarkentaa ja siihen laittaa sitten vaikka kiitokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:52

Joo puolituntia on aikkaa korjailla Txt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 22:13

Miksi haluat vastata omaan kysymykseesi? Voit jo kysyessäsi esittää mielipiteesi.Tuskin se on kovin johdatteleva kuitenkaan. ciby vastas hyvin ja lisäksi jälkikätteen voit tehdä lisäyksiä kylllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 07:44

Kyllä voit kysyä itse itseltäsi lisää kysymyksiä......
Ja, kyllä voit kiittää itse itseäsi.....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 08:30

Jollain muulla palstalla olen kyllä saanut kiitoksia vastauksesta josta on kysyjälle ollut suurtakin apua. Täällä en tiedä saako olla kohtelia vai ei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 08:40

Kyllä saa olla kotelias,vaikka omaan kysymykssen ei voi vastata,siihe saalisättyä,vaikka monta kertaa.Tai kysyä uuden kysymyksen,niin monta kertaa kun tarviaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 09:52

Kyllä voit ja saat.Kohotetaankin kaikki kohteliaisuus kunniaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:04

Miksei saisi? Siihenhän on annettu erikseen mahdollisuuskin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 20:15

Kiittää voit myös suoraan viestillä ko. henkilölle (siis nimimerkille)