Mitä tehdä kun vaattet eivät mahdu päälle, pitäisi mahtua viim. viiden päivän päästä. 2,5kg:n pudotus mahdollinen?

Avainsanat: pullottaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 21:07

No aika kova kiire sinulla kyllä tulee pudottaa painoa. Mutta olen kuullut, että rasvanpolttokeitolla voi lähteä 7vrk:ssa 8kg. Mikä on minusta kyllä ihan kohtuuttoman paljon, niin lyhyessä ajassa.

www.laihaksi.com

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:09

Oh hoh... no mistähän tuon keiton reseptin löytää... Miten joku kasviskeitto, missä vain esim. porkkanaa ja vettä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:11

Eikö niitä vaatteita vois ostaa uusia, vähän reilumman kokosina? Tollasen pikalaihdutuksen varaan ei mun mielestä kannattais laskee, jos se ei sit onnistukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:12

Syö varsiselleriä. Poistaa tehokkaasti nestettä. On kyllä pahaa, mutta mitäs sitä ei kauneutensa eteen tekisi.

Lisätty: 15.01.2009 - 23:09

Raakana, mutta voi sitä keittääkin. Olen itse lisännyt kaalikeittoon sitä reippaasti. Nestettä lähti ja painoa kans aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:13

Kyllä 0.5kg päivässä on mahdollista saada pois, eri asia kuinka kauan se sitten pysyy pois tuon viiden päivän jälkeen. Ei tarvitse edes olla millään paastolla, kunhan liikkuu vaikka tunnin enemmän kuin ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:13

Vois ostaa, jos kaupasta löytyis tähän aikaan vuodesta kesävaatteita, muitakin kun niitä hajakokoja :) Ja tuo mielipaha loppuvuodesta sai syömään ja lihomaan yllättäen.. Tunnesyöppöyttä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:14

Varsiselleriä... raakava vai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:27

www.laihduttaminen.com/Kaali...eetti.html

keho.net/keskustelu/naytavie...etti-58771

noilla dieeteillä putoaa paino, mutta tulee sukkelaan takaisinkin ,)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:29

Painijat pudottaa nopeasti rankalla saunomisella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:35

Jos et kelpaa viiden päivän päästä sellaisenaan niin älä sitten mene, pudota painoasi harkitusti. Vihanneskuuri ka kaalisoppa olisi hyvä noin niinku alkuun.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:41

Jos sattuu olemaan nestettä kertynyt, niin ananas on myös hyvä poistamaan niitä. Mitään ekstremediettejä en suosittele, mutta jos nyt pari päivää vetäis rehuja, urheilis (kohtuudella kuitenkin) ja saunois ja jois paljon vettä!! Eiköhän sillä kilo tai pari lähde. Ehkä. Mutta tosiaan mitään pysyvää painon pudotusta tuskin noilla keinoilla saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:52

Mitäpä sitä turhia itteensä rääkkää.. Kaikki se mitä on, saa näkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 22:31

riippuu tietysti kokonaispainostasikin, mutta 2,5 kg nesteitä 80 kiloselle ei ole temppu eikä mikään, ihan toinen juttu sitten onkin lähtikö ne oikeista kohdista vai pullottaako edelleen ja pysyvästä muutoksesta ei kuitenkaan ole kyse

- nopeasti ei tehdä pysyvää jälkeä, kannattaako riskirääkki ollenkaan? -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 22:56

Sen saat pois parissa tunnissa saunassa tukevasti vaatteita päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 23:59

Taitaa olla niin, että olisi ollut tarve kurkistaa peiliin jo paljon aikaisemmin, eikä sitten kun on lurahtanut jo pöksyyn!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 00:35

Nesteenpoistotuotetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 07:52

Syö terveellisesti ja kuntoile normaalia enemmän.Ei tietenkään liikaa:)
Syöminen ja liikunta menee käsi kädessä jos laihduttaa ja varsinkin jos tahtoo pysyvämpää laihdutusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 08:45

Tuossa ei voi tehdä muuta kuin ostaa uudet asusteet.

Lisätty: 16.01.2009 - 13:09

Sorry vaan mutta lähinnä hymyilyttää nuo "taikatemppuvinkit".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 09:13

samaa mieltä Ahmatin kanssa. Vaateputiikkiin vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 09:45

Kovasti saunomaan ja muutamat nesteenpoistopillerit päälle, niin eköhän muutama kilo häviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:39

Osta uusia vaatteita. Itsensä rääkkääminen on järjetöntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:24

EI MUUTA KUIN SAUNAAN