Vinkkejä mitä tehdä rantalomalla jos sataa suurimman osan ajasta? Nähtävyydetkään ei kiinosta.. Mielessä vain löhöily beatchillä

Avainsanat: teneriffa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 20:24

Istuu vaikka sateensuojassa kahvilassa ja kateselee ihmisiä ja nauttii vaan elämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 20:24

Miten olisi sukeltelu, ei sade haittaa. Tai vuokraa auto ja lähde katselemaan maisemia pitkin saarta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 20:32

Jos näin ikävästi käy, että sataa, niin löhöile sitten hotellin punkassa, ja osta itseruskettavaa, jota sivelet iholle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:47

tutki jo enne lähtöä netistä, mitä siellä voi sadepäivinä tehdä. esim.ostoksia, mene paikallis busseila ajelemaan, vuoristoon pieniin kyliin, siinä kyydissä saa, samalla äksönii..ainakinn itse olin ihan jalat vellinä kun Gran granalial kierreltiin bussilla kyliä, eipä kuskila ainakaan kaasujalka ollut turhan löyhä, kun hurutteli vuoristoteitä aika vauhtii,,huh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:52

Baarissa vain nenä täyteen, jos ei kiin nosta muut nätävyydet! Eikä ole sitten oikea aika tulla tänne etelään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:01

Toisaalta, joku sanoi aikaisemmin että nyt on ollu takuuvarmoissa lomakohteissakin viileämpää ja sateisempaa. Kuka rantahullu lähtis suomen lyhyestä suvesta kesällä muualle rantailemaan. Näin tammi-helmikuussa katkasee NIIN hyvin tätä hirviöaikaa.. kylmyyttä, pimeyttä ja tylsää arkee... Eikä tuu jouluakaan vietettyä yli äyräiden näin kun on tiedossa heti alkuvuodesta uutta rahan menoo, eiks je :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:02

Älä ainakaan mene uimaan.Kastuu jo mennessä.

Lähteet:
Kokemus kotimaasta,Toiminee maailmallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 23:10

Baari saattaa antaa sen ensimmäisen sysäyksen keksiä jotain muuta. Ja Jos rahaa löytyy niin shoppailu luulis olevan kysyjän mieltä lähellä myös jos rantalöhöilykin miellyttää. Ja pienessä sievessä ei tiedä mitä kaikkee mukavaa keksii kesken shoppailureissun.
Toisaalta, himo auringonottajat makaavat rannalla sateessakin. Siltä varalta että se aurinko sattuu sieltä pilkistämään hetkeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 00:15

Teneriffallahan ei sada koskaan, mitä nyt kukat kastelee kerran kuussa talvikaudella.
Asia ei koske Teiden pohjoista puolta, esim. Santa Cruzia, missä sattaa aina.

Lähteet:
Tilastot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 08:38

Tuossa ei oel juurikaan mitään tehtävissä. Jos menee vaan rannalle makaamaan ja sataa, ei ole vaihtoehtoja. joidenkni rantapaikkojen lähelläkään ei ole vaihtoehtoja. Viikon istunnot jossain typerässä kahvilassa kostautuu kurjalla tavalla...
Kanarialla moni on lähes menettänyt hermonsa kun viikon ajan on satanut päivittäin mutta asialle ei voi mitään.
En voi oiekin eläytyä kysymykseen koska en matkusta sillä mielellä että vain makaan rannalla. Paikka valitaan sen mukaan että siellä on jotain nähtävää, on historiaa jne. ja jotain lukemista on aina mukana myös kaiken varalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:32

Teneriffallakin sataa. Ainakin välillä. Silloin vain shoppailemaan ja kahviloihin istuskelemaan. Kiireetöntä aikaa voi viettää muuallakin kun rannalla. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:30

MENE RANTALOMALLE,SELLAISELLE RANNALLE JOSSA AURINKO PAISTAA