mikä on tradegia??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 19:10

tragedia murhenäytelmä; traaginen tapahtuma

www.cs.tut.fi/~jkorpela/siv/index.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 19:24

Tragedia tarkoittaa murhenäytelmää, jossadraaman kehitys johtaa kohtalon taihenkilöistä riippumattoman pakon ajamanaväistämättömästi tuhoon. Tragedia puhtaanadraaman muotona hyvin harvinainen.Yleisempi onkin tragikomedia, jollatarkoitetaan murhe- ja huvinäytelmänaineksia yhdistelevää draaman muotoa

Lähteet:
74.125.77.132/search?q=cache...&gl=fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:27

En tiedä mikä tai mitä on tradegia ?
Tragedia on esimerkiksi murhenäytelmä tai muuten surullinen/traaginen tapahtuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 19:32

Kun kaikki menee päin peetä, niin siinä on tragediaa kerrakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:45

Murhenäytelmähän se

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:20

Tradegia näyttää olevan sama kuin tragedia. Ainakin kun nettisivuja selailee niin samat uutiset tulevat kummallakin sanalla. Enpä ole ennen tiennyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 20:39

Tradegia ja tragedia. Luulisi olevan merkitykseltään eri asioita, kun on kaksi eri sanaa. Olkoon siis murhenäytelmä, tosielämän kauhutarina, tai vaikka näytelmän aihe.
Kyllä se niin on, että tradegialla on jotain tekemistä musiikin kanssa. Joku musiikkisivusto löytyi sillä sanalla., eli murhenäytelmä ei silloin olisi oikea vastaus kysymykseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:14

Surullinen tapahtuma, murhenäytelmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:26

murhenäytelmä. Koulusurmat oli suuri tradegia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 00:23

Olisiko tragedian ja strategian yhdelmä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 13:13

Tragediaa kai tarkoitat. Se on murhenäytelmä näytelmämuotona.
Traagisia tapahtumia näyttää tapahtuvan tämän tästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 10:55

tragediaa on eräiden 'peesaajien' vastaukset täällä Napsussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 16:49

eiliset uutiset Belgian lastentarhasurmista oli mitä suurinta tosielämän tragediaa ..