Millä ehkäistä siniset huulet punaviinin juonnin jälkeen? Jos "joskus" juo enemmänkin kuin sen yhden lasillisen..

Avainsanat: viinit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 20:11

Kulauta päälle vichy-vettä ja nuolaise huuliasi. Tehoaa melko hyvin. Sopii muuten myös punaviinitahrojen poistoon vaatteista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 19:39

Nuolet vaan niitä huulia ahkerasti tai pistät oikein räikeää huulikiiltoa niin eiköhän se siitä. Ja huolehdi, että muillakin seurueen jäsenillä on viinilasit kädessä niin kaikki ovat samassa asemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:21

Älä juo koskaan enempää.Alkoholi ja muut päihteet ja huumeet sekä narkoottiset aineet ovat kaiken pahan alku ja juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 20:53

Enpä ole huomannut että sinisiksi muuttuisivat. Jos niin kävisi, tilaisin ambulanssin. No niin, asiaan. Huulirasva ehkäisee värin tarttumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 23:06

Huulirasvaa olen kans nähnyt käytettävän, mutta ei aina tarpeeksi hyvällä menestyksellä. Toisilla, varsinkin naisilla, tapana kuljettaa isoissa laukuissaan meikkien seassa myös hammasharjaa juhlissa, kai silläkin huulista lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 13:01

Nautin sen verran laadukasta punaviiniä ettei värjää huulia. Jotkut halvat italialaiset punkut tekevät väriraidan huuliin (sata vuotta sitten merkki nimeltä Castel Monte teki niin..)
Käytän viiniä vain ruokajuomana sitäpaitsi.

Lähteet:
kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 19:43

imutushoidolla se homma hoituu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2009 - 10:56

käytä pikkejä silmälaseja niin et huomaakkaan koko juttua